beantwoord

Kun je 5G uitzetten als het bij het begin van je abonnement inbegrepen zit

  • 26 March 2021
  • 4 reacties
  • 296 x bekeken

Ik wil bij Belsimpel mijn abonnement verlengen. Nu is daar in tegenstelling tot de Tele2 website de optie om bij het abonnement meteen 5G aan te zetten (ook voor €2 meer). Ik weet dat als je bijvoorbeeld een 10GB databundel neemt je niet meer terug kunt switchen naar een 5GB bundel. Maar ik kan nergens iets vinden over of je wel 5G kunt uitzetten uit je bundel en zo weer €2 kunt besparen. Ik vraag dit omdat de telefoon goedkoper wordt als je 5G aanzet maar ik niet zeker weet of 5G voor mij veel toegevoegde waarde heeft.

icon

Beste antwoord door eric 26 March 2021, 06:13

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Dat is een goede. Hier staat dat het maandelijks opzegbaar is. 

Maar als Belsimpel meer korting op een toestel kan geven, krijgen zij dus meer geld van Tele2 bij afsluiten van 5g optie. Misschien zitten daar dan andere voorwaarden aan want 5g optie biedt op de Tele2 website geen extra korting. Check dus de verkoper voor deze vraag. Over welk toestel gaat dit trouwens? Ik kan dat voordeel bij een nieuwe Oppo met 5g niet vinden.

Het gaat om de Sony Experia 5ii

Reputatie 7
Badge +12

Met alle respect, maar als ik die telefoon met een databundel, minuten bundel en dan 4g als 5g kies komen er dezelfde toestel bedragen uit.

 

Nee hoor, een voorbeeld is bijvoorbeeld 10GB 4G+ betaal je €20 per maand en bij 10GB 5G betaal je €19,50 (ja ik weet dat is verwaarloosbaar maar ik vind het gewoon interessant om te weten of het kan).