De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Na defect van toestel nieuw toestel gaan gebruiken, alleen nu authenticator gegevens weg.Hoe kan ik opnieuw deze verkrijgen voor mijn Tele 2?
Hallo Ik heb gisteren mijn nieuwe sim kaart ontvangen Nu wil ik hem activeren en volgens mij is dit gelukt, alleen kan ik er niet mee bellen en krijg ik geen smsjes. Heb de mobiel al aan en uit gedaan maar ook dat geeft niet het gewenste resultaat hoor graag wat ik moet doen
Beste Tele2,Twee telefoongesprekken en twee chats verder heb ik mijn 234 euro nog steeds niet terug. Dat is het bedrag dat ik bijbetaald heb om een Fairphone 4 te ontvangen. De telefoon beviel me niet en ik heb hem op 17 januari naar jullie teruggestuurd. Op 18 januari kreeg ik van PostNL bevestiging dat de telefoon door VCK Logistics ontvangen werd. Van dit bedrijf zelf heb ik nooit de bevestiging gehad dat zij de telefoon ontvangen hebben. Dit is meermaals door jullie bevestigd toen ik hierover belde, maar er is niks aan gedaan.We zijn inmiddels anderhalve maand verder en ik heb mijn geld nog steeds niet terug. Terwijl dit normaal 2 weken maximaal mag duren. 2 telefoongesprekken en 2 chats verder en jullie hebben me nog steeds niet geholpen. Ik heb in januari en februari ook de credietkosten voor de telefoon moeten betalen, terwijl ik hem helemaal niet in gebruik heb. Te bizar voor woorden.Er is me coulance beloofd, terugbetaling op korte termijn en meer. Maar ik heb nog niks ontvang
I bought an Iphone 14 promax which worth 460 euros on your website in 10th January and it was cancelled automatically in 14th January. Therefore I dialed your hotline and wanted for my refund. Your staffs promised me that my money would come back in 2 weeks. But nothing happened in January 26th. So I dialed again and ask for a explanation, but your staffs said that my money would come back till January 27th. But also there was nothing come back to my account in that day. During this period, I dialed the hotline again and again and eventually your staff established a case and provide me a number to wait for another 2 weeks. I feel very disappointed with your customer services because it can be seen as an action that against the contract rules. I am just a student who is now depend on my living fees. But now 460 euros has gone and half of my money disappeared. If your company failed to help protect my right and get my money back by March 14th, I will sue you in the court and make complai
I have already send what needed to be provided to your customer service (Payment proof).However, there is no response from any of your apartment. When I dialed again, your staff said to me that your finance department will contact me in 5 days. Can I simply interpret it as a kind of excuse or ignorance. I have already waited for my money for almost a month. How can you treat your customers like this ridiculous way?
Even gekopieerd, zelfde probleem Hallo,Mijn nieuwe abonnement bij Tele2 is zojuist vandaag ingegaan met nummerbehoud van Tele2 naar Tele2. Nu probeer ik dat nummer te koppelen aan dit account waar ik nu ook mee ingelogd ben (ook bij deze forum).Alleen krijg ik de melding dat het nummer al gekoppeld is aan een ander email account.Ik kan mijn "oude abbonement" niet meer ontkoppelen of zien in MyTele2 app aangezien het afgelopen is.Zou iemand mij kunnen helpen? Mvg,rob
Goed weekend. Ik heb gisteren perongeluk de verkeerde codes ingetoetst waardoor m'n simkaart is geblokkeerdSimkaarthouder ben ik kwijt en inloggen op de app lukt niet wegens 2stapsverificatie (want simkaart geblokt) Kan iemand me daarbij helpen?
Wil inzage in mijn contract ben van abonnement naar sim only gegaan nu staat er in mijn tele2 geen abonnementen
Ik word helaas gebeld door buitenlandse bedrijven via Nederlandse nummers. Als ik terugbel krijg ik een gewone Nederlander aan de lijn. Hoe kan dit eigenlijk? Providers hebben dit toch in de hand?
Hallo,Mijn nieuwe abbonement bij Tele2 is zojuist vandaag ingegaan met nummerbehoud van Tele2 naar Tele2. (Had niet door dat het "geen verlenging" was). Nu probeer ik dat nummer te koppelen aan dit account waar ik nu ook mee ingelogd ben (ook bij deze forum).Alleen krijg ik de melding dat het nummer al gekoppeld is aan een ander email account.Ik kan mijn "oude abbonement" niet meer ontkoppelen of zien in MyTele2 app aangezien het afgelopen is.Zou iemand mij kunnen helpen? Mvg, J.F.
Op mijn abonnement zijn er 3 nieuwe abonnementen afgesloten. Voor mijzelf, mijn vrouw en mijn dochter. Deze allemaal in combinatie met een iphone. Ik heb geen bestelling geplaatst en ook geen telefoons ontvangen. Ik heb al contact opgenomen met de helpdesk. Ze zijn dit als het goed is aan het uitzoeken. Hoe kan het zijn dat dit zo makkelijk kan gebeuren? er is blijkbaar geen identiteitsverificatie gedaan.
Hi,Ik heb een frustrerend probleem wat zich al een poos voordoet. Bij het wonen op mijn huidige adres heb ik voor mij en mijn vriendin een abonnement afgesloten bij Tele2.Hier maken we al jaren vrolijk gebruik van. (zo'n 5 jaar) Toen ik mijn abonnement wilde omzetten naar een 2-jaarlijks contract werd het abonnement ineens afgewezen. Medewerkers verwezen mij naar deze pagina, met name het risico onderzoek:https://www.tele2.nl/afwijzing-abonnementMijn vriendin en ik hebben beide nog nooit een betaling gemist. Zijn nette verdieners en betalen letterlijk alles op tijd.Gefrustreerd en omdat ik mijn gelijk wilde halen heb ik Stichting Preventel, Experian en Focum aangeschreven voor een uittreksel van mijn data met als resultaat: Alles is schoon. Geen gegevens te vinden.Daarnaast heb ik een brief gestuurd naar T-Mobile om daar de reden te achterhalen. Na een week kreeg ik terug dat het verzoek niet gevonden kon worden.Toen heb ik geprobeerd een abonnement af te sluiten op mijn tweede woonad
Zojuist heb ik contact proberen op te nemen met de klantenservice voor een complexe vraag. Op zondagen is alleen de chat-bot actief (inclusief menselijke ondersteuning). Dat lijkt allemaal prima, maar als “Tara” een knop doorstuurt zodat ik een mens kan spreken, dan doet de knop bijzonder weinig. (Tara zelf kan me niet helpen) Hoe is dit op te lossen?
Attentie Apple lovers, het is weer zover! Na veel speculatie heeft Apple weer 4 prachtige iPhone-toestellen gelanceerd! In dit topic vind je de veel gestelde vragen over de iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max. De iPhone-toestellen zijn tijdens de Apple Keynote onthuld en uiteraard vertellen wij je alles over hoe jij je iPhone 14 zo snel mogelijk in handen kunt krijgen. GEWELDIG NIEUWS! Vanaf vrijdag 9 september om 14:00 uur kun je jouw iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max in de pre-sale bestellen. Dit kan betekenen dat je een van de allereerste bent! Actuele levertijden Apple iPhone 14iPhone 14iPhone 14 PlusiPhone 14 ProiPhone 14 Pro Max De iPhone levertijden topics zijn gesloten, omdat deze over het algemeen allemaal direct leverbaar zijn. Het kan voorkomen dat specifieke modellen een levertijd hanteren. Bekijk hiervoor de website of neem contact met ons op! Hoe kan ik mijn iPhone bestellen? Vanaf 9 september kun je jouw iPhone hee
Ik hed uitstel gevraagd voor mijn betaling maar ik ben toch afgesloten!!
Hello, maybe your can help me ., last year 10-2022 my contract finished by date and am canceled also , cause am dont use it because am dont live in Nederland anymore., and still am geting invoice for not existing contract., am called to custom service ,am ask you speak engels he say no and dropped the phone .,, tele2 sim card phone nr, was [hidden by moderator]Thnxs for help!!!
In verband met de samenwerking van Tele2 met T-mobile heb ik een abonnement afgesloten bij T-mobile. De datum van overgang is nog niet bekend, omdat de glasvezel nog niet is aangesloten in mijn woning door de glasvezel beheerder. T- mobile zou mijn opzegging bij Tele2 regelen, maar ik heb per ongeluk het klantnummer doorgegeven in plaats van mijn contractnummer.Dat houdt in dat ik het nu zelf moet doen, maar ik heb nog geen opzegdatum, omdat ik zit te wachten op de glasvezel in mijn woning op de Ereprijsstraat.Mijn contractnummer is 9096104.Moet ik nu al het opzegformulier aan u toesturen, want ik wil ook niet dubbele kosten betalen of een boete krijgen omdat ik niet op tijd hebt opgezegd.
Mijn nummer is afgelopen vrijdag overgezet naar tele2. Ik had toen nog geen simkaart ontvangen, dus geen bereik. Via de chat is het gelukt om een medewerker te spreken. Er bleek geen sim te zijn opgestuurd, dus dat zou alsnog gebeuren. Zaterdag kwam die aan, maar ik kan hem niet activeren. Ik krijg de melding dat de pagina op slot zit. Via de chat kom ik nu nergens, want er zijn geen medewerkers, dus ik moet bellen. Dit kan niet op mijn oude sim, want het nummer is al geporteerd. Waarschijnlijk moet ik met idin identificeren, maar ik kom dus nergens op een pagina waar dat kan. Al met al ben ik hierdoor (niet mijn fout!) al 4 dagen onbereikbaar voor mijn werk.
goedendag allemaal,Mijn vraag: ik heb altijd nummerweergave aanstaan. Maar de laatste tijd is dat ineens niet meer zo en mensen zeggen dat ik anoniem bel. Hoe kan dat? Ik heb niets veranderd en de telefoon staat gewoon op netwerk id. Op tele2 heb ik ook alles goed staan, ik heb de gsm aan en uit gehad en de rest. Wat moet ik daaraan doen?
Goedemorgen,In het kort: hoe activeer ik mijn nieuwe simkaart als ik geen link heb gekregen via de mail en de sms verificatiecode niet kan ontvangen vanwege het gebrek aan een netwerk?Lange versie:Sinds ik een fairphone 4 heb (aangeschaft in 2022) wisselt mijn netwerk van “top in gebruik” naar “alleen noodoproepen". Ik ben bij fairphone te rade gegaan en zij dachten mee: misschien past de simkaart niet goed. Nieuwe simkaart besteld en binnengekregen op 10 februari 2023. Echter druk met werk dus activatie uitgesteld tot vanochtend, 21-02-2023. Ik kreeg namelijk de melding dat er helemaal geen netwerk was en alleen wifi het deed. Precieze woorden die in het scherm stonden weet ik niet meer (ik heb koorts en ben moe). Echter ik wil mijn huisarts bellen en ben alleenstaand.Simkaart past inderdaad beter. Fijn! Internet werkt. Top! Netwerk: niet. Opnieuw opstarten: niks.Inloggen via de website of tele2 app kan niet want SMS verificatiecode komt niet binnen, want: geen netwerk.Vriendin laten
Hoi ik heb nu een nieuw abonnement met het oude nummer van mijn moeder (nummerbehoud) maar nu krijgt ik ook nogsteeds de rekeningen van mijn moeders oude abonnement terwijl dit nummer nu in mijn nieuwe abonnement zit dus weet niet zo goed hoe ik dit moet stoppen. Kunt u mij helpen?
Gisteren had ik nog 8430 MB over. De hele dag thuis op de wifi en nu is mijn bundel plotseling leeg. Hoe kan dat?
Zojuist heb ik een heel groot aantal (100+) smsjes gekregen met aanvragen om in te loggen bij mijntele2 in een zeer korte tijd. Hierbij zijn ze er nog niet ingekomen ivm de tweestapsverificatie. Heeft iemand nog tips over welke actie ik hierop kan ondernemen om te voorkomen dat ze dit wel lukt dmv de vele aanvragen en het "gokken" van de code?
Goedemorgen, ik ben in het buitenland en ik ben mijn pincode vergeten, mijn pukcode kan ik ook niet opvragen omdat ik mijntele2 niet kan activeren via mijn telefoonnummer. Kan ik op een andere manier mijn abonnement koppelen aan mijntele2 om mijn pukcode op te vragen?
Beste allemaal, Ik heb een vraag. Ik wil binnenkort een contract afsluiten bij tele2. Het gaat om het abonnement unlimited GB + unlimited bel/sms, looptijd 24 maanden. Per maand kost dit 25 euro, maar voor de 25 euro staat de 40 euro doorgestreept. Ik vraag mij af of ik echt wel elke maand 25 euro betaal en niet opeens 40 euro moet gaan betalen, bv na contract verlening. Wanneer zou ik eventueel wel 40 euro betalen? Alvast bedankt!Met vriendelijke groet, Lisanne van Duijn
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.