beantwoord

Ik krijg rekeningen van mijn oude abonnement

  • 20 February 2023
  • 1 reactie
  • 33 x bekeken

Hoi ik heb nu een nieuw abonnement met het oude nummer van mijn moeder (nummerbehoud) maar nu krijgt ik ook nogsteeds de rekeningen van mijn moeders oude abonnement terwijl dit nummer nu in mijn nieuwe abonnement zit dus weet niet zo goed hoe ik dit moet stoppen. Kunt u mij helpen?

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 21 February 2023, 11:49

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Hey Bridget, super leuk om te zien dat je - nu op je eigen naam - bij ons blijft met je nieuwe abonnement! Bij ons betaal je altijd achteraf. De factuur die je hebt ontvangen gaat over de periode 1 t/m 31 januari 2023. Dit kun je zien onder maandkosten en onder het kopje 'periode’. Ik zie dat je nieuwe abonnement op 9 februari is gestart, op je volgende factuur zul je dan ook de periode 1 t/m 8 februari 2023 zien staan (omdat je dus achteraf betaald). Dus geen zorgen, je betaald niks dubbel en als straks ook de kosten van 1 t/m 8 februari betaald zijn, zul je zien dat je alleen nog de maandkosten hebt voor je huidige abonnement.

Ik hoop dat ik je hiermee voldoende duidelijkheid heb gegeven, maar mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar! 😊

Groetjes,

Marciano

Reageer