beantwoord

Simkaart activeren lukt niet

  • 27 February 2023
  • 3 reacties
  • 209 x bekeken

Mijn nummer is afgelopen vrijdag overgezet naar tele2. Ik had toen nog geen simkaart ontvangen, dus geen bereik. Via de chat is het gelukt om een medewerker te spreken. Er bleek geen sim te zijn opgestuurd, dus dat zou alsnog gebeuren. Zaterdag kwam die aan, maar ik kan hem niet activeren. Ik krijg de melding dat de pagina op slot zit. Via de chat kom ik nu nergens, want er zijn geen medewerkers, dus ik moet bellen. Dit kan niet op mijn oude sim, want het nummer is al geporteerd.  Waarschijnlijk moet ik met idin identificeren,  maar ik kom dus nergens op een pagina waar dat kan. Al met al ben ik hierdoor (niet mijn fout!) al 4 dagen onbereikbaar voor mijn werk.

icon

Beste antwoord door kanten 27 February 2023, 10:23

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey @kanten, niet fijn dat je de simkaart niet hebt ontvangen. Ik zie dat de simkaart naar het adres is gestuurd die bij de bestelling is opgegeven, maar dat er daarna een adreswijziging is gedaan. Ben je recent verhuisd? Dan gok ik dat de simkaart naar het oude adres is gestuurd. Vanwege de adreswijziging mag ik je nieuwe simkaart niet zelf activeren. Dit doen we om jouw gegevens zo goed mogelijk te beschermen.

Geen zorgen, gelukkig zijn er alternatieven waardoor je alsnog snel je simkaart geactiveerd krijgt. Je kunt een e-mail sturen met daarin een kopie van je legitimatie. Dan wordt de nieuwe simkaart binnen 24 uur geactiveerd (1). Mijn collega's bellen je binnen 24 uur terug met aanvullende vragen en activeren daarna je simkaart (2).

Laat het me maar weten wat voor jou het beste uitkomt, dan zorg ik er direct voor dat het in gang wordt gezet. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar!

Groetjes,

Marciano

Hi Marciano, ik heb ondertussen een collega kunnen bereiken op de chat en mijn simkaart is geactiveerd.

Groeten,

Anne

 

Reputatie 7
Badge +12

Hi Anne, super fijn om te horen dat het al is gelukt! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar. 😊

Reageer