De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Ik wil wachten op de iPhone 15 maar mijn abbo stopt in augustus. Ik blijf hetzelfde betalen zag ik, terwijl de telefoon is afbetaald. Klopt dit en hoe dan? Want in mijn ogen zou het abonnement dan lager moeten zijn ivm wegvallen kosten van de foon. Weet iemand dit
Als ik tijdelijk mijn abonnement wijzig naar unlimited data voor de komende 2 maanden. Is het dan na die twee maanden mogelijk om voor het zelfde tarief mijn abonnement te krijgen die ik momenteel heb. (deze heb ik in de dit wil ik weken aangeschaft) Mvg, Bv
Haven't received the SIM card yetDear tele2 staff, I ordered a tele2 unlimited data SIM card on June 30, but I haven't received the package today, please check it for me, the order number is 197256557.
Ik heb mijn abonnement verlengd. Eerst mijn oude toestel krediet afbetaald, omdat ik anders geen abonnement kon afsluiten met de iPhone 14 pro. Ik heb de bevestigingsmail (de standaard automatisch mail) wel gehad, maar verder niks… geen betaallink voor het bedrag wat ik in één keer zou betalen en geen afspraak mail voor de nieuwe telefoon. Als ik zoek op orderstatus zegt hij dat er geen bestellingen zijn gevonden… Hoe zit dit? Heb ik nu wel of niet een verlenging afgesloten??
Beste lezer,Ik ben momenteel bezig een huis te kopen, maar er staat nog één laatste factuur open bij Tele2 van €25,53. Hierdoor blijf ik BKR geregistreerd staan en kan ik geen huis kopen, er zit enorm veel spoed bij dat deze factuur wordt vrijgegeven zodat ik deze kan betalen. Kunt u mij daar bij helpen door de factuur vrij te geven bij mijn Tele2? Ik word al ruim een week van het kastje naar de muur gestuurd binnen Tele2 en verwacht nu dan ook met urgentie een gepaste oplossing! Met vriendelijke groet, Bas Derksen
Goedemiddag, ik heb een sim only abonnement bij tele 2 die verlengt mag worden in aug 2023(bijna). Alleen mn telefoon is heel erg traag en wil een nieuw abonnement bij tele2 met toestel. Is toch raar als ik dan €70 eenmalig moet betalen terwijl ik maar een sim only heb.
Hallo, ik ben bezig met een hypotheek, echter heb ik in 2016 een abonnement afgesloten die in 2020 is betaald, wij kwamen er onlangs achter dat er een bkr codering a2 op zit met een bedrag van 500. maandag kreeg ik een factuur van 829 euro direct betaald, weer contact opgenomen hun konden het account niet vinden. Inmiddels het juiste nummer gevonden, alleen zitten wij ermee dat wij volgende week alles rond moeten hebben. wie kan ons hiermee helpen?
My SIM show emergency call only, which means both call and internet don't work.I also checked the APN setting and it is correct.Then I found the others also have the problem with roam in other countries because of the first period blockage. But I had already use this SIM for more than 3 months and paid 3 invoice.Does anyone can help to remove the blockage?
Er is iets veranderd in mijntele2 en nu is er geen abonnement meer zichtbaar . Hierdoor kan ik ook mijn puckcode niet meer inzien. En ook de klantenservice niet meer bellen
Ik wil graag een nieuwe simkaart aanvragen omdat ik de oude kwijt ben maar ik kan niets in mijn tele2. Hoe kom ik aan een andere simkaart??
Hey, Ik wil graag een nieuwe Samsung S23 aanschaffen met tele2 abonnement. Nu heb ik al een oudere Samsung met een tele2 sim-only abonnement. Kan ik dit abonnement gebruiken voor mijn nieuwe telefoon? Of moet ik, als ik via tele2 het toestel koop, per se een nieuw data-abonnement aanschaffen?
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? De klantenservice kan ik immers telefonisch niet bereiken aagezien ik mijn SIM niet kan ontgrendelen...
Beste Tele2,Sinds vorig jaar oktober heb ik een nieuw sim only abonnement bij jullie afgesloten met nummer behoud. Nu blijkt dat het tijdelijke nummer wat ik toen gekregen heb naast mijn eigen nummer is om gezet in een abonnement. Terwijl ik het tijdelijke nummer nooit heb gebruikt en ook de simkaart nooit heb geactiveerd oid. En ik heb dus wel al die tijd betaald voor twee abonnementen terwijl ik er één heb afgesloten. Hierover heb ik al contact gehad met de klantenservice en zij hebben het abonnement wat ik niet gebruik en niet heb afgesloten nu gestopt. Alleen geven zij aan dat het niet mogelijk is om het de facturen van dit abonnement te crediteren. Ik had dit volgens hen zelf eerder moeten ontdekken. Dit vindt ik zeer onredelijk omdat het duidelijk een fout is van Tele2 is dat het tijdelijke nummer omgezet is in een abonnement.Hopelijk kunnen jullie via deze weg wel op een redelijke manier helpen en het de onterechte facturen crediteren of de bedragen verrekenen.Hoor graag jullie
Beste Tele2,Vorig jaar oktober ben ik overgestapt van provider en heb ik een nieuw sim only abonnement bij jullie afgesloten met nummer behoud. Nu blijkt dat het tijdelijke nummer wat ik toen gekregen heb naast mijn eigen nummer is om gezet in een abonnement. Terwijl ik het tijdelijke nummer nooit heb gebruikt en ook de simkaart nooit heb geactiveerd oid. En ik heb dus wel al die tijd betaald voor twee abonnementen terwijl ik er één heb afgesloten. Hierover heb ik al contact gehad met de klantenservice en zij hebben het abonnement wat ik niet gebruik en niet heb afgesloten nu gestopt. Alleen geven zij aan dat het niet mogelijk is om het de facturen van dit abonnement te crediteren. Ik had dit volgens hen zelf eerder moeten ontdekken. Dit vindt ik zeer onredelijk omdat het duidelijk een fout is van Tele2 is dat het tijdelijke nummer omgezet is in een abonnement.Hopelijk kunnen jullie via deze weg wel op een redelijke manier helpen en het de onterechte facturen crediteren of de bedragen
Ik kan mijn verbruik niet inzien omdat mijn account blijkbaar nog steeds is gekoppeld aan mijn oude abonnement die al lang beëindigd is. Nu heb ik 4x gebeld met Tele2, telkens wordt er gezegd dat ze alles ontkoppelen zodat ik weer een nieuw account kan aanmaken. Dit is nog steeds niet gebeurd ondanks het bellen, en kan nu dus nog altijd geen account aanmaken.. Heel vervelend dit. Kan aub iemand van Tele2 hier op reageren? Ik wil dit nu echt opgelost hebben. Dank!
Beste, Graag zou ik mijn bkr registratie laten aanpassen, ik heb het openstaande bedrag zowel aan jullie als aan het incassoburo voldaan. Dus het is dubbel betaald maar de registratie staat er nog. Graag zou ik jullie hiervan de betalingsbewijzen mailen. Echter blijft de registratie op niet afgehandeld. Hierdoor is mijn hyoptheekaanvraag afgewezen. Ik heb telefonisch al meermaals contact met jullie gehad en zou een betalingsbewijs moeten mailen, echter het door jullie telefonisch verstrekte email adres is niet in werking. Uiteraard meermaals contact opgenomen echter kom ik er met jullie helpdesk niet echt uit en doorverbinden met finance is niet mogelijk. Het vlot dus niet echt. Zou u de registratie z.s.m. kunnen aanpassen (dit had automatisch al dienen te gebeuren na de betalingen) als het goed is kunt u de gedane betalingen gewoon inzien. En zou u mij het juiste email adres kunnen sturen waar de betalingsbewijzen heen moeten? Het telefoonnummer waar het om gaat onderstaand:Tel: [ver
Als ik op mijn tele 2 inlog krijg ik mijn huidige 3 abonnementen te zien:Marco de Jong (hoofdgebruiker) Jan de Jong Nancy de JongNu ben ik al jaren bezig om het abonnement van mijn dochter hier ook tussen te krijgen.Zij was wat later met gebruik van een mobiel. Als ik op abonnement toevoegen druk en haar nummer invul krijg ik de melding dat deze al gekoppeld is. In de app lukt het ook niet.Ik krijg dan de melding dat dit nummer niet actief is. Na diverse malen bellen met de klantenservice zijn we er ook niet uitgekomen.Ik moet nu gaan verlengen, maar ik wil dit graag wel eerst opgelost hebben na al die tijd.Kan iemand mij helpen?
Beste, Sinds juli heb ik een nieuw abonnement op mijn eigen naam, voorheen betaald door mijn vader. echter wil ik inloggen op de app met mijn telefoonnummer en krijg ik de melding dat dit niet gaat omdat dit abonnement al is gekoppeld aan een ander account, ontkoppel eerst het abonnement uit het andere account. Helaas lukt mij dit niet. ik hoop dat iemand mij hier bij kan helpen!bij voorbaat dank, groet,Amina
Ik had voor een betaalachterstand een betaalregeling aangevraagd.Deze heb ik uiteindelijk met een handmatige overboeking op 16 mei van 2 termijnbedragen afbetaald. Ook zie ik wanneer ik inlog op MijnTele2 geen openstaande facturen.Deze handmatige overboeking heb ik gedaan op 16-05 na een chatgesprek met een medewerker van Tele2 omdat ik graag mijn abonnement wilde verlengen maar dit kan natuurlijk niet wanneer er nog facturen openstaan.Nu krijg ik via zowel mail als SMS te horen dat ik nog een betalingstermijn open heb staan, maar dit klopt simpelweg niet omdat ik anders nooit mijn abonnement had kunnen verlengen, plus ik heb op 16 mei al een betaalbewijs gestuurd naar de chatmedewerkers. In dit bericht wordt gesproken over afgesloten worden, dit wil ik natuurlijk voorkomen.Kan iemand me hier mee helpen ?
Vorige week heb ik een Iphone 14 pro besteld met een nieuw nummer. Dit toestel heb ik al los betaald. Tijdens het afgeven van de telefoon ging er iets mis en konden ze dit toestel niet aan mij overdragen en is de bestelling geannuleerd. Nu vraag ik me af of ik het geld van dit toestel terug krijg en mijn Tele2 abonnement wordt opgezegd. Het was namelijk geen klein bedrag😅
Ik heb vanacht meerdere mailtjes ontvangen van info@service.tele2.nl met verschillende codes om mijn aangemaakte account te bevestigen. Beste klant,Fijn dat je een MijnTele2-account aanmaakt!Je gebruikersnaam is: e.f......@...mail.nlUw bevestigingscode is: 7579Heb je niets opgevraagd en komt deze e-mail als een verrassing? Neem dan contact op met Tele2 Klantenservice.We houden contact.Tele2 Ik heb geen abo op zowel vast als mobielIk heb geen account aangemaakt. Is dit spam of probeert iemand anders met mijn emailadres een account aan te maken.
hoi!ik heb in 2018 een abonnement afgesloten onder de naam van mijn broer, omdat toen minderjarig was. Ik heb verder de kosten zelf betaald. Nou wil een nieuw abonnement aansluiten met een nieuw toestel, maar volledig met mijn eigen gegevens. Ik wil wel mijn nummer behouden en contractovername is niet gelukt. Hoe is het mogelijk om dit op te lossen?Ik wil dus eigenlijk een geheel nieuw abonnement afsluiten, onder mijn eigen gegevens, en mijn nummer hierbij behouden.
Ik heb en betaal sind dit jaar mijn eigen abbonement met hetzelfde nummer dat ik al jaren heb.Nu wil ik mijn abbonement toevoegen aan mijn eigen account, alleen geeft de app aan dat deze al gekoppeld is aan een ander account. Ik weet alleen niet welk account dat is aangezien mijn nummer niet meer in mijn ouders account staat.Wat nu?
Mijn dochter is vanaf 7 maart in Italië voor een doorreis. Ze meld mij nu dat ze geen extra bundel kan aanschaffen die ze kan gebruiken, en alleen internet zou moeten gebruiken via de WiFi. Voor wat ik van mijn dochter begreep uit een telefoongesprek met Tele2, is haar verblijf in Italië al zo lang, en te lang afwezig uit Nederland, dat ze geen mogelijheid meer heeft om een extra of aanvullende bundel aan te kunnen schaffen. Ze zou haar hoeveelheid MB aan roaming al hebben gebruikt.Mijn vraag is of er toch een (andere) mogelijkheid is voor mijn dochter om toch een extra of aanvullende bundel aan te kunnen schaffen om gebruik te maken van het internet, zonder alleen gebruik te hoeven maken van een WiFi verbinding.
Hello, I'm currently in Portugal and I have no service with my mobile subscription. The same happened previously in Italy, I had to get a local SIM card. On the app, everything is set to allowed, no blocks are on. I restarted my phone also. Additionally, i can't make international calls from the Netherlands (from my dutch number to Portuguese number), I hear automatic voice saying call not allowed.I want access for roaming/international use. Thanks in advance.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.