De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Goedemorgen, Zie de titel, kan een moderator mij helpen? Met vriendelijke groet,L
Hallo, Ik heb 3 keer de verkeerde code ingevoerd helaas en nu vraagt hij om mijn PUK code.De simkaarthouder is niet meer aanwezig, ook heb ik nog geen Tele2 account dus kan ik hem niet vanuit het account halen. Help...
Omdat mijn telefoon is gestolen wil ik een nieuwe kopen. Waarom kan ik bij tele2 alleen een toestel met abo kopen? Ik ben toch al klant en heb toch al een abo?
Good day!I just switched to tele2 last feb but unfortunately due to my studies I have to move for 5 month in UK starting last feb. I cant use my simcard here in UK. My Huidigsimnummer is [removed by moderator]. Hope you can help. Thank you!
Ik heb zojuist een nieuw toestel besteld met abonnement. Via de tele2 app. Op de 1 of andere manier heeft hij nu niet mijn nummer gebruikt naar het nummer van mijn zoon (ook tele2)Ik wil deze bestelling dus annuleren, maar krijg nu geen contact met klantenservice. Bestelling is inmiddels aangemeld bij postnl. Ik hoef niet te annuleren maar moet van nummer gewijzigd worden. Wie kan me helpen?
Hello ,iam trying for 3 days to contact the customer service,but no answer me,My sim is blocked,puk code also not correct,what i can do now?
Overgang naar tele2 v Vodafone nummerbehoud en omzetting staat op 5/4echter sim kaart nog niet ontvangen (na kwijt zijn eerste ontvangen sim kaart op woensdag 29/3 nieuwe tele2 sim besteld. Zelfde dag goedkeuring nummerbehoud sms gekregen. Is nu zaterdag, nog geen sim ontvangen.maandag geen postbezorging, wat te doen als 4/4 sim er nog niet is met de post?
Hallo, ik probeerde vandaag mijn eind factuur te downloaden alleen kan ik geen abonnement meer kiezen omdat het abonnement al is geëindigd. Graag zou ik dit wel in willen zien omdat ik voor mijn gevoel teveel betaald heb en ik wil kunnen inzien of er nog geld terug komt.
Hoi, ik kan mijn telefoonnummer niet koppelen aan mijn account. Hierdoor kan ik geen facturen en dergelijke inzien. Hoe kan ik dit oplossen?
Ik probeer mijn contract te verlengen met een mobiele telefoon. Iphone 14, 128GB. Maandelijks opzegbaar, bundel 10GB/200 belminuten, aanbetaling €330, maar krijg foutmelding, zie foto, aan het einde. Wat is het probleem?
Ik heb subway surfers nooit geinstalleerd en ik ben blijkbaar sinds februari 14 ingeschreven op een abbonoment voor "subway surfers" en die hebben achter de schermen wel 40 euro gescammed. Ik ben nooit akkoord gegaan op dit abbonoment en ik heb ook nooit een verificatie sms gehad om hiermee akkoord te gaan.Ik snap ook niet hoe tele2 hier niet bewust van is nu ik zie dat heel veel mensen hier ook last van hebben. Belachelijk dit. wtf?Heeft iemand anders dit ook meegemaakt?
Wanneer ik iemand wil bellen krijg ik te horen dat het nummer niet bereikbaar is. Ligt het probleem dan bij diegene of bij mij?
Goedemorgen. Op 11 februari heb ik een nieuwe Samsung Galaxy A 33 besteld en hiervoor 270,41 betaald. Toen ik zag dat ik geen nummerbehoud had aangevinkt heb ik gebeld met de klantenservice. Hier werd mij geadviseerd dat ik de bestelling kon annuleren en dat ik het geld binnen 14 dagen teruggestort zou krijgen. Dat heb ik gedaan. Tot op heden heb ik dat niet gedaan. Contact met de klantenservice hierover leveren slechts loze beloftes op. Ik heb dat al 4 keer gedaan. Elke keer krijg ik weer te horen dat ik binnen veertien dagen vanaf die dag het geld op mijn rekening moet hebben. Echter, dit gebeurt niet. Kenmerk van de reactie van Tele2 service is 62574340. Wat kun je doen om mij hiermee te helpen?
Goedemiddag,Mijn Tele2 abonnement moest verlengd worden, maar ik had in email de informatie:Wat gebeurt er als je telefoonabonnement niet verlengd Tele2?Mijn abonnement loopt af, maar ik wil nog niet verlengen. Wat gebeurt er dan? Je abonnement loopt gewoon door en alles blijft werken zoals je gewend bent. Als je een abonnement hebt met telefoon die is afbetaald, dan worden alleen nog de abonnementskosten in rekening gebracht. Nu lijkt echter m'n nummer er compleet afgegooid ☹️ik kan sinds vanmiddag niet meer bellen, SMS’en en kan ook geen verlengchecks ed meer krijgen. Bij een andere provider kan ik ook niets aanvragen, die zeggen dat m'n nummer niet meer bestaat?Ik behoud heel graag m'n nummer en wil gerust betalen om nog een maand door te lopen, help? 😶
Ik word helemaal gek van deze verschrikkelijke klantenservice. Bij de chat is geen medewerker beschikbaar. Telefonisch heb ik bijna 20 minuten in de wacht gestaan in totaal, maar driemaal word ik gewoon opgehangen!Wat is dit voor verschrikkelijke service?Daarnaast is mijn factuur foutief. Ik heb mijn toestel afbetaald én de normale abonnementskosten betaald, maar op één of andere manier komt mijn factuur uit op 2x het normale bedrag dat ik moet betalen?? Tele2, wat gaat hier fout? En bel mij alsjeblieft terug, want blijkbaar willen jullie geen klanten spreken als ze zelf bellen.
Hoi, ik ben mijn pukcode kwijt. Helaas kan mijn tele2 omgeving mijn gegevens niet ophalen door een foutmelding waardoor ik de pukcode niet te zien krijg. Kan iemand mij hierbij helpen. Hoor het graag. Groetjes Jakomiena
Ik heb altijd een abonnement bij Tele2 op mijn moeders naam, nu heb ik sinds een maand mijn eigen abonnement op mijn eigen naam met hetzelfde nummer als eerst (met nummerbehoud). Als ik nu een nieuw Mijntele2 account probeer te maken, staat er dat ik mijn nummer eerst moet ontkoppelen van een ander account (waarschijnlijk toch die van mijn moeder), maar het lukt mij niet om het daar te ontkoppelen. Hierdoor kan ik niet met mijn nummer een nieuw Mijntele2 account maken, maar nu op mijn eigen naam. Kan iemand mij hier bij helpen?
Hoi, Inmiddels is het drie maanden geleden dat ik een abonnement heb geannuleerd. Diverse malen heb ik gebeld om mijn geld terug te krijgen. ELke keer is men verbaasd en begripvol. Maar helaas zonder succes. Vorige week een mail verstuurd, geen antwoord ontvangen. Wat moet ik doen om mijn geld terug te krijgen? Wordt er hopeloos van. Kan iemand mij a.j.b. helpen?
Op donderdag 9 februari had ik een s23 ultra groen besteld en daarvoor een aanbetaling gedaan van 285,41. Op de website stond dat deze leverbaar was. Echter bleek dat de levering pas over 4 weken zou zijn. Met een medewerker gesproken en inderdaad. Toen ik de site refreshde bleek hij ineens pas over 4 weken leverbaar te zijn. Afijn. De bestelling geannuleerd en de zwarte besteld. Wederom een aanbetaling gedaan van 285,41. Het is nu ondertussen 8 maart en ik heb mijn geld van de geannuleerde bestemming nooit meer ontvangen. 2x de klantenservice gebeld. 2x is mij verteld dat het doorgestuurd zou worden naar de desbetreffende afdeling en dat ik mijn geld op maandag terug zou krijgen. Dit is ondertussen anderhalve week geleden.
Goedemorgen! Ik heb gisteren perongeluk de verkeerde codes ingetoetst waardoor m'n simkaart is geblokkeerdSimkaarthouder ben ik kwijt en inloggen op de app lukt niet wegens 2stapsverificatie (want simkaart geblokt) Kan iemand me daarbij helpen?
Goedenavond Mijn zoon heeft net mijn sim geblokkeerd.Kaartje kan ik nergens vinden en account activeren en koppelen aan mijn abbo kan ook niet omdat ik geen SMS kan ontvangen. Kan ik op een andere manier aan mijn pukcode komen
Op 13 maart een s23 ultra besteld. €200+ bijbetaald. - 14 maart pakket opgestuurd.- 15 maart zending ontvangen bij post NL- 15 maart bezorger onderweg- 15 maart "Fout bij bezorging". -19 maart op advies van de klantenservice een mailtje gestuurd met het "Onderzoek forumulier".Ik heb nu door de community rond gelezen en valt me op dat dit probleem zich. Vaker voordoet. Waarom werkt tele 2 nog met post NL. AMP komt tot aan de afgesproken seconde om de toestel te leveren. Dit moet echt ophouden nooit niet problemen gehad met tele2 maar wat ik nu allemaal lees over de ervaringen. Hou ik me hart vast. Ik hou de topic up to date.
Ik heb tijdens het onderhoud van vandaag een bug gevonden in de tele2 app die nogal gevaarlijk kan zijn. Deze zou ik graag ergens willen melden met video.Waar kan ik dit doen?
Tot hoe lang blijft de iPhone 14 pro korting
Goedenavond, Ik kan geen 0900 nummers bellen met mijn One plus nord 2 + tele 2 abonnement. De nummers worden na het bellen automatisch geblokkeerd. Op de website van tele 2 heb ik dit op toegestaan gezet zonder succes. Hoe dit op te lossen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.