beantwoord

Pukcode vraag

  • 20 March 2023
  • 4 reacties
  • 62 x bekeken

Goedemorgen!

 

Ik heb gisteren perongeluk de verkeerde codes ingetoetst waardoor m'n simkaart is geblokkeerd

Simkaarthouder ben ik kwijt en inloggen op de app lukt niet wegens 2stapsverificatie (want simkaart geblokt)

 

Kan iemand me daarbij helpen? 

 

icon

Beste antwoord door KirstenBlom 20 March 2023, 13:12

Bekijk origineel bericht

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey Kirsten, allereerst van harte welkom op onze Community! De verkeerde pincode intoetsen kan de beste overkomen. 😎

Geen zorgen, ik heb direct je pin- en pukcode gestuurd naar het e-mailadres dat bij ons bekend is (hetzelfde e-mailadres dat je hier op de Community gebruikt). Laat je het me weten als je hem hebt ontvangen en als het is gelukt om je toestel weer in te komen? Ik hoor het graag van je. Mocht je nog andere vragen hebben of ergens hulp bij nodig hebben, laat het me dan weten. Ik sta voor je klaar! 💪🏻

Hey Kirsten, allereerst van harte welkom op onze Community! De verkeerde pincode intoetsen kan de beste overkomen. 😎

Geen zorgen, ik heb direct je pin- en pukcode gestuurd naar het e-mailadres dat bij ons bekend is (hetzelfde e-mailadres dat je hier op de Community gebruikt). Laat je het me weten als je hem hebt ontvangen en als het is gelukt om je toestel weer in te komen? Ik hoor het graag van je. Mocht je nog andere vragen hebben of ergens hulp bij nodig hebben, laat het me dan weten. Ik sta voor je klaar! 💪🏻

 

Hi Marciano, 

Dankjewel! Heb hem ontvangen kunnen gebruiken!

Mijn zoon heeft net mijn sim geblokkeerd.

Kaartje kan ik nergens vinden en app of inloggen lukt ook niet omdat ik geen SMS kan ontvangen.

Kan ik op een andere manier mijn pukcode ontvangen?

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Sab1981, ik heb zojuist gereageerd in je eigen topic. Zou je in dat topic willen bevestigen of alles is gelukt? Anders sta ik uiteraard voor je klaar! 😊

Reageer