Hallo, ik probeerde vandaag mijn eind factuur te downloaden alleen kan ik geen abonnement meer kiezen omdat het abonnement al is geëindigd. Graag zou ik dit wel in willen zien omdat ik voor mijn gevoel teveel betaald heb en ik wil kunnen inzien of er nog geld terug komt.
Kan factuur niet inzien na opzeggen abonnement
Beste antwoord door Marciano van Tele2
Hi Gerda, niet leuk om te horen dat je ons gaat verlaten, maar ik help je uiteraard met alle liefde om dit goed af te sluiten. Na de opzegging wordt je account inderdaad direct verwijderd in de MijnTele2-app. Maar geen zorgen, je kunt nog wel inloggen via je browser om je facturen in te zien.
Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat de disconnect op 20-03-2023 is uitgevoerd. Bij ons betaal je altijd achteraf. Dit betekent dat je in april de eindfactuur van ons ontvangt. Je zal nooit te veel betalen en alleen de dagen dat je abonnement actief was worden in rekening gebracht. Op de eindfactuur zal je straks zien dat dat om de periode 1 t/m 20 maart gaat. Je betaald dus niet voor de volledige maand.
Ik hoop dat ik je hiermee meer duidelijkheid heb gegeven over je eindfactuur. Laat je het me weten of het lukt om via de browser in MijnTele2 in te loggen? Ik hoor het graag van je! 😊
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.