beantwoord

Kan factuur niet inzien na opzeggen abonnement

  • 27 March 2023
  • 3 reacties
  • 116 x bekeken

Hallo, ik probeerde vandaag mijn eind factuur te downloaden alleen kan ik geen abonnement meer kiezen omdat het abonnement al is geëindigd. Graag zou ik dit wel in willen zien omdat ik voor mijn gevoel teveel betaald heb en ik wil kunnen inzien of er nog geld terug komt.

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 31 March 2023, 10:16

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Als het goed is kun je je facturen nog een tijdje checken nadat je je abonement hebt gestopt. Maar niet jaren later pas, ik weet niet wanneer je je abonnement hebt gestopt.

Als je wel kunt inloggen zie je dan geen enkele optie om bij de factuur te komen? 

Heb je de factuur misschien per mail ontvangen ook? ik krijg de facturen wel per mail ook, zonder specificatie dan.

En anders kan een medewerker je zeker verder helpen, alleen zou het eigenlijk neit nodig moeten zijn.

 

Reputatie 7
Badge +12

Hi Gerda, niet leuk om te horen dat je ons gaat verlaten, maar ik help je uiteraard met alle liefde om dit goed af te sluiten. Na de opzegging wordt je account inderdaad direct verwijderd in de MijnTele2-app. Maar geen zorgen, je kunt nog wel inloggen via je browser om je facturen in te zien. 

Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat de disconnect op 20-03-2023 is uitgevoerd. Bij ons betaal je altijd achteraf. Dit betekent dat je in april de eindfactuur van ons ontvangt. Je zal nooit te veel betalen en alleen de dagen dat je abonnement actief was worden in rekening gebracht. Op de eindfactuur zal je straks zien dat dat om de periode 1 t/m 20 maart gaat. Je betaald dus niet voor de volledige maand. 

Ik hoop dat ik je hiermee meer duidelijkheid heb gegeven over je eindfactuur. Laat je het me weten of het lukt om via de browser in MijnTele2 in te loggen? Ik hoor het graag van je! 😊

Reageer