beantwoord

Pukcode opvragen - geen simkaarthouder geen MijnTele2

  • 11 April 2023
  • 3 reacties
  • 51 x bekeken

Goedemorgen,

 

Zie de titel, kan een moderator mij helpen?

 

Met vriendelijke groet,
L

 

icon

Beste antwoord door luukd12345 11 April 2023, 11:09

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey Luuk, allereerst van harte welkom op de Community! Thanks voor de duidelijke titel, ik help je direct verder. Ik heb zojuist je pin- en pukcode gemaild naar het e-mailadres dat bij ons bekend is (die je ook hier op de Community gebruikt). Laat je het me weten of het is gelukt om je toestel weer in te komen? Ik hoor het graag van je. Ook voor andere vragen sta ik uiteraard voor je klaar! 💪🏻

Hey Luuk, allereerst van harte welkom op de Community! Thanks voor de duidelijke titel, ik help je direct verder. Ik heb zojuist je pin- en pukcode gemaild naar het e-mailadres dat bij ons bekend is (die je ook hier op de Community gebruikt). Laat je het me weten of het is gelukt om je toestel weer in te komen? Ik hoor het graag van je. Ook voor andere vragen sta ik uiteraard voor je klaar! 💪🏻

Dankjewel Marciano, fijne dag!

Reputatie 7
Badge +12

Dankje Luuk, fijn om te horen dat je ze hebt ontvangen en jij ook een hele fijne dag! 😄

Reageer