Skip to main content
beantwoord

Pukcode opvragen - geen simkaarthouder geen MijnTele2


Goedemorgen,

 

Zie de titel, kan een moderator mij helpen?

 

Met vriendelijke groet,
L

 

Beste antwoord door luukd12345

Marciano van Tele2 schreef:

Hey Luuk, allereerst van harte welkom op de Community! Thanks voor de duidelijke titel, ik help je direct verder. Ik heb zojuist je pin- en pukcode gemaild naar het e-mailadres dat bij ons bekend is (die je ook hier op de Community gebruikt). Laat je het me weten of het is gelukt om je toestel weer in te komen? Ik hoor het graag van je. Ook voor andere vragen sta ik uiteraard voor je klaar! 💪🏻

Dankjewel Marciano, fijne dag!

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Hey Luuk, allereerst van harte welkom op de Community! Thanks voor de duidelijke titel, ik help je direct verder. Ik heb zojuist je pin- en pukcode gemaild naar het e-mailadres dat bij ons bekend is (die je ook hier op de Community gebruikt). Laat je het me weten of het is gelukt om je toestel weer in te komen? Ik hoor het graag van je. Ook voor andere vragen sta ik uiteraard voor je klaar! 💪🏻


  • Auteur
  • Durft te posten
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 11 april 2023
Marciano van Tele2 schreef:

Hey Luuk, allereerst van harte welkom op de Community! Thanks voor de duidelijke titel, ik help je direct verder. Ik heb zojuist je pin- en pukcode gemaild naar het e-mailadres dat bij ons bekend is (die je ook hier op de Community gebruikt). Laat je het me weten of het is gelukt om je toestel weer in te komen? Ik hoor het graag van je. Ook voor andere vragen sta ik uiteraard voor je klaar! 💪🏻

Dankjewel Marciano, fijne dag!


Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Dankje Luuk, fijn om te horen dat je ze hebt ontvangen en jij ook een hele fijne dag! 😄


Reageer