beantwoord

Abonnement niet verlengd, nummer afgesloten?

  • 27 March 2023
  • 6 reacties
  • 301 x bekeken

Goedemiddag,

Mijn Tele2 abonnement moest verlengd worden, maar ik had in email de informatie:

Wat gebeurt er als je telefoonabonnement niet verlengd Tele2?

Mijn abonnement loopt af, maar ik wil nog niet verlengen. Wat gebeurt er dan? Je abonnement loopt gewoon door en alles blijft werken zoals je gewend bent. Als je een abonnement hebt met telefoon die is afbetaald, dan worden alleen nog de abonnementskosten in rekening gebracht.

 

 

Nu lijkt echter m'n nummer er compleet afgegooid ☹️ik kan sinds vanmiddag niet meer bellen, SMS’en en kan ook geen verlengchecks ed meer krijgen. Bij een andere provider kan ik ook niets aanvragen, die zeggen dat m'n nummer niet meer bestaat?

Ik behoud heel graag m'n nummer en wil gerust betalen om nog een maand door te lopen, help? 😶

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 28 March 2023, 15:48

Bekijk origineel bericht

6 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Dat is best gek want normaal loopt je abonnement gewoon door na het einde van je contract. Je kunt dan maandelijks opzeggen maar als je dat niet doet lopen de betalingen en je abonnement gewoon door. Heb je niet per ongeluk je abonnement zelf opgezegd of iets aangevraagd bij een andere provider?

bewerkt (excuus, ik probeerde even te quoten, kan mijn reactie niet meer verwijderen ⬇)

Dat is best gek want normaal loopt je abonnement gewoon door na het einde van je contract. Je kunt dan maandelijks opzeggen maar als je dat niet doet lopen de betalingen en je abonnement gewoon door. Heb je niet per ongeluk je abonnement zelf opgezegd of iets aangevraagd bij een andere provider?

@carbear ik heb inderdaad gezocht naar een nieuw abonnement, maar bleef telkens mailtjes ontvangen dat mijn abonnement nog liep. Wellicht dat ik een domme fout had gemaakt, maar in de communicatie met Tele2 kreeg ik telkens de indruk dat hij niet definitief was overgezet, ook omdat ik simpelweg nog niets nieuws had afgesloten.

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen Debby, allereerst van harte welkom op onze Community! Wat @carbear zegt over het doorlopen van je abonnement en maandelijks opzegbaar klopt helemaal. Ik heb direct met je meegekeken en het enige dat ik kan zien is dat er op 02-012023 een online opzegging is aangevraagd via MijnTele2. Hier heb je ook een e-mail van ontvangen, klopt dat? Ik kan deze zelf niet terugvinden, dus zou je rond die datum willen kijken in je mailbox en wat er precies in de mail staat? Je abonnement liep tot 24-03-2023 en is per 25-03-2023 stopgezet. 

Ik wil je in ieder geval heel graag helpen je abonnement terug te halen. Ik kan je abonnement opnieuw aansluiten, zodat je weer bereikbaar bent. Als je me een akkoord geeft, ga ik direct voor je aan de slag. Laat je het me weten? 😊

Goedemorgen Debby, allereerst van harte welkom op onze Community! Wat @carbear zegt over het doorlopen van je abonnement en maandelijks opzegbaar klopt helemaal. Ik heb direct met je meegekeken en het enige dat ik kan zien is dat er op 02-012023 een online opzegging is aangevraagd via MijnTele2. Hier heb je ook een e-mail van ontvangen, klopt dat? Ik kan deze zelf niet terugvinden, dus zou je rond die datum willen kijken in je mailbox en wat er precies in de mail staat? Je abonnement liep tot 24-03-2023 en is per 25-03-2023 stopgezet. 

Ik wil je in ieder geval heel graag helpen je abonnement terug te halen. Ik kan je abonnement opnieuw aansluiten, zodat je weer bereikbaar bent. Als je me een akkoord geeft, ga ik direct voor je aan de slag. Laat je het me weten? 😊

Ah stom van me, dan ben ik daar inderdaad de mist in gegaan. Heel graag, dankjewel! Wil je mij in ieder geval voor een maand aanzetten?

Reputatie 7
Badge +12

Hi Debbie, totaal geen probleem, dat kan de beste overkomen! Excuses voor de vertraagde reactie, ik zat de afgelopen paar uur in vergaderingen. Ik heb zojuist je abonnement weer aangesloten en ik heb je hier ook per mail een bevestiging van gestuurd. Heb je deze ontvangen en merk je dat je weer verbonden bent? Ik kan je niet voor één maand aansluiten, maar geen zorgen - mocht je maar 1 maand gebruik willen maken van je abonnement dan kun je straks direct weer je abonnement opzeggen via deze link. Deze gaat naar je MijnTele2-account. Ik heb direct gekeken en als het goed is werkt deze ook gewoon weer! Je hebt alltijd 1 maand opzegtermijn, dus controleer even goed wanneer je de opzegging aanvraagt en per wanneer deze precies ingaat.

Laat je het me weten of het allemaal is gelukt? Ik hoor het graag van je en ik hoop dat ik je hiermee goed heb geholpen! 😊

Reageer