Skip to main content

Ik heb zojuist een nieuw toestel besteld met abonnement. Via de tele2 app. Op de 1 of andere manier heeft hij nu niet mijn nummer gebruikt naar het nummer van mijn zoon (ook tele2)

Ik wil deze bestelling dus annuleren, maar krijg nu geen contact met klantenservice. 

Bestelling is inmiddels aangemeld bij postnl. 

Ik hoef niet te annuleren maar moet van nummer gewijzigd worden. Wie kan me helpen? 

Hey @DeMoBra, allereerst van harte welkom op onze Community! Leuk om te horen dat je een abonnement met toestel bij ons hebt besteld. Wel raar dat het verkeerde nummer hierbij is gebruikt. Ik zie dat je een ander e-mailadres hier op de Community gebruikt dan die gekoppeld staat aan het 06-nummer dat in je profiel staat. Zou je mij via een privébericht het e-mailadres willen sturen dat bij ons in het systeem bekend is en aan je 06-nummer gekoppeld staat? Daarnaast ontvang ik ook graag het 06-nummer van je zoon en het ordernummer waar het over gaat. Dan duik ik er direct voor je in! 😊


Reageer