Ik probeer mijn contract te verlengen met een mobiele telefoon. Iphone 14, 128GB. Maandelijks opzegbaar, bundel 10GB/200 belminuten, aanbetaling €330, maar krijg foutmelding, zie foto, aan het einde.
Wat is het probleem?
Ik probeer mijn contract te verlengen met een mobiele telefoon. Iphone 14, 128GB. Maandelijks opzegbaar, bundel 10GB/200 belminuten, aanbetaling €330, maar krijg foutmelding, zie foto, aan het einde.
Wat is het probleem?
Hoi
Dat is geen fout maar een melding dat het gevraagde toestelkrediet niet kan worden toegekend.
Dat kan liggen aan b.v. de BKR validatie of een melding bij Preventel.
Je kunt dus geen toestellening afsluiten. Je kunt het wel in 1 keer (met korting) betalen of afzien van deze aanschaf en een sim only nemen. Een ander goedkoper toestel kan soms wel door de kredietverstrekker worden goedgekeurd. Dat zou je even moeten proberen in de webshop.
Dat is raar, krediet is goedgekeurd, dat gebeurd op vorige pagina. Dus waarom zou het daarna dan ineens niet kunnen? Ik heb geen BKR registratie van iets. Dus daar kan het niet aan liggen.
Hi
Of is het inmiddels al gelukt met de verlenging? Laat het me maar weten, ik hoor het graag van je. Anders kijk ik graag samen met je naar bovenstaande.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.