beantwoord

Verlengen met iPhone 14 niet mogelijk?

  • 25 March 2023
  • 3 reacties
  • 142 x bekeken

Ik probeer mijn contract te verlengen met een mobiele telefoon. Iphone 14, 128GB. Maandelijks opzegbaar, bundel 10GB/200 belminuten, aanbetaling €330, maar krijg foutmelding, zie foto, aan het einde. 
 

Wat is het probleem? 
 

 

icon

Beste antwoord door eric 25 March 2023, 21:06

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Gast2023 , welkom bij de community. 

Dat is geen fout maar een melding dat het gevraagde toestelkrediet niet kan worden toegekend. 

Dat kan liggen aan b.v. de BKR validatie of een melding bij Preventel.

Je kunt dus geen toestellening afsluiten.  Je kunt het wel in 1 keer (met korting) betalen of afzien van deze aanschaf en een sim only nemen. Een ander goedkoper toestel kan soms wel door de kredietverstrekker worden goedgekeurd. Dat zou je even moeten proberen in de webshop.

Dat is raar, krediet is goedgekeurd, dat gebeurd op vorige pagina. Dus waarom zou het daarna dan ineens niet kunnen? Ik heb geen BKR registratie van iets. Dus daar kan het niet aan liggen. 
 

 

Reputatie 7
Badge +12

Hi @Gast2023, allereerst van harte welkom op onze Community en tof om te zien dat je bij ons blijft met je verlenging. Er kunnen een paar redenen zijn voor de afwijzing voor je abonnement. Bekijk snel dit artikel om te zien waar het aan zou kunnen liggen. In dit artikel vind je ook de link naar het online formulier waarmee je de reden van afwijzing bij ons op kunt vragen.
 

 

Of is het inmiddels al gelukt met de verlenging? Laat het me maar weten, ik hoor het graag van je. Anders kijk ik graag samen met je naar bovenstaande. 😊

Reageer