beantwoord

Terugbetaling geannuleerde bestelling

  • 27 March 2023
  • 4 reacties
  • 65 x bekeken

Goedemorgen. Op 11 februari heb ik een nieuwe Samsung Galaxy A 33 besteld en  hiervoor 270,41 betaald. Toen ik zag dat ik geen nummerbehoud had aangevinkt heb ik gebeld met de klantenservice. Hier werd mij geadviseerd dat ik de bestelling kon annuleren en dat ik het geld binnen 14 dagen teruggestort zou krijgen. Dat heb ik gedaan. Tot op heden heb ik dat niet gedaan. Contact met de klantenservice hierover leveren slechts loze beloftes op. Ik heb dat al 4 keer gedaan. Elke keer krijg ik weer te horen dat ik binnen veertien dagen vanaf die dag het geld op mijn rekening moet hebben. Echter, dit gebeurt niet. Kenmerk van de reactie van Tele2 service is 62574340. 

Wat kun je doen om mij hiermee te helpen?

icon

Beste antwoord door I.Klingenberg 28 March 2023, 21:06

Bekijk origineel bericht

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hi @I.Klingenberg, allereerst van harte welkom op onze Community! Super fijn dat je je profiel volledig hebt ingevuld, bedankt hiervoor. Ik snap volkomen dat je de betaling van je geannuleerde bestelling zo snel mogelijk terug wil hebben en dat regel ik met alle liefde voor je. Ik heb daarom direct meegekeken naar alle eerdere contactmomenten en wat er al precies gedaan is.

Mijn excuses dat het langer duurde dan er is gecommuniceerd. Ik leg je graag uit hoe dit komt. Normaal gesproken ontvang je het bedrag automatisch binnen 14 dagen terug. Vandaar dat mijn collega’s die je als eerste hebt gesproken alleen dit konden vertellen. Blijkbaar ging er iets niet helemaal goed met de automatische terugbetaling, maar ik ben blij om te zien dat mijn collega Agnes het daarna direct voor je heeft opgepakt en dat je inmiddels ook het betaalbewijs hebt gemaild. Mijn collega’s van Finance hebben jouw terugstorting afgelopen donderdag de 23e op de lijst gezet. Ik verwacht daarom dat je héél binnenkort de aanbetaling terug hebt op je rekening. Wat we communiceren is dat het tot 14 dagen kan duren, maar ik gok dat je het daarvoor al wel terug hebt hoor.

Wil je het me s.v.p. laten weten zodra je het geld hebt ontvangen? Ik hoor het graag van je. Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar! 😊

Dank Marciano, voor je  antwoord. Ik wacht het even af en houd mijn rekening in de gaten.

Vriendelijke groet,

Ineke

Beste Marciano,

Ik wil je even vertellen dat het geld vandaag inderdaad door mij is ontvangen.

Het heeft al met al heel lang geduurd, maar ik wil je toch hartelijk bedanken voor de door jou genomen moeite!!  Kennelijk maak jij het verschil!

 

Hartelijke groet,

Ineke

Reputatie 7
Badge +12

Hi Ineke, allereerst bedankt voor je mooie bericht, hier word ik écht blij van! Uiteraard graag gedaan en geweldig om te horen dat je het geld hebt ontvangen! Super bedankt dat je het me laat weten, heel fijn. 😊

Is het inmiddels gelukt met een nieuwe bestelling en nummerbehoud? Mocht je nog vragen of hulp nodig hebben, weet dat de Community en ik voor je klaarstaan. Mocht je nog geen nieuwe bestelling hebben gedaan, is dit wellicht ook interessant voor jou. Er zijn recent twee nieuwe Samsung Galaxy A-toestellen gelanceerd. Alles hierover vind je hier:

Groetjes,

Marciano

Reageer