beantwoord

Klantenservice werkt niet. Factuur is onjuist

  • 27 March 2023
  • 4 reacties
  • 83 x bekeken

Ik word helemaal gek van deze verschrikkelijke klantenservice. Bij de chat is geen medewerker beschikbaar. Telefonisch heb ik bijna 20 minuten in de wacht gestaan in totaal, maar driemaal word ik gewoon opgehangen!

Wat is dit voor verschrikkelijke service?

Daarnaast is mijn factuur foutief. Ik heb mijn toestel afbetaald én de normale abonnementskosten betaald, maar op één of andere manier komt mijn factuur uit op 2x het normale bedrag dat ik moet betalen??

 

Tele2, wat gaat hier fout? En bel mij alsjeblieft terug, want blijkbaar willen jullie geen klanten spreken als ze zelf bellen.

icon

Beste antwoord door Archmagii 28 March 2023, 09:43

Bekijk origineel bericht

4 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Niet handig als je niet in contact kan komen een vraag te stellen. Misschien op een ander moment proberen hopelijk lukt het dan wel. 

De factuur is twee keer zo hoog geef je aan. Is dat het bedrag dat is afgeschreven van je rekening of zie je dat ergens staan in mijntele2? Want volgens mij is de factuur die je krijgt nadat je je toestelkredit hebt afgelost een beetje anders.

Niet handig als je niet in contact kan komen een vraag te stellen. Misschien op een ander moment proberen hopelijk lukt het dan wel. 

De factuur is twee keer zo hoog geef je aan. Is dat het bedrag dat is afgeschreven van je rekening of zie je dat ergens staan in mijntele2? Want volgens mij is de factuur die je krijgt nadat je je toestelkredit hebt afgelost een beetje anders.

Ik heb dit helaas al eens eerder gehad. Klantenservice is heel slecht bereikbaar, zeker na 17.00 uur helaas.

 

Normaal gezien betaalde ik 45 euro. Nu moest ik ineens 82 euro betalen. Halverwege de maand heb ik mijn toestelkrediet afbetaald. 

Snap heel die factuur niet. Staat ook ineens een bedrag van -191 krediet op. Probeer zo nogmaals te bellen.

Zojuist klantenservice gesproken. Goed geholpen ditmaal door Ian.

 

Ik heb op 14 februari mijn toestel afbetaald, wat ervoor zorgde dat ik dus in februari geen normale factuur heb betaald. Nu is dat afbetaalde bedrag verrekend met de factuur van februari en de overgebleven kosten zijn samengevoegd met mijn kosten voor maart. Dus in principe betaal ik nu bijna een dubbele factuur omdat ik in februari niets heb betaald.

 

Mag wel duidelijker worden beschreven vind ik, maar goed het is nu wel duidelijk.

Reputatie 7
Badge +12

Hey Archmagii, allereerst superfijn om te horen dat je goed bent geholpen door Ian! Ik snap je helemaal en ik ben het met je eens hoor. Het is inderdaad een ingewikkeld verhaal als je je toestelkrediet afbetaald en de manier waarop het verrekend wordt met je facturen. Daarom ben ik erg blij om te horen dat Ian het duidelijk heeft kunnen uitleggen. Ook altijd fijn als je toestel afbetaald is. Kun je nu genieten van lagere maandkosten! Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze dan gerust in dit topic. Je kunt ook altijd een nieuw topic aanmaken. De Community staat voor je klaar! 😄

@carbear Thanks voor de hulp, topper!

Reageer