De Tele2 community stopt op dit domein
Alles over je facturen.
Recent actief
In jullie voorwaarden per 5 juli 2022 staat als buiten bundel tarief vermeld € 0,0036 (incl btw) per mb (pag. 7).Is het wettelijk maximum niet € 0,00242 ?
Hi! On juni i go to another mobile provider, but tele2 is still take my money automaticaly. WHY?
Hoi,Tele2 heeft een codering A2 op mijn naam geplaatst, hier kwam ik achter doordat ik een aanvraag heb lopen voor de hypotheek. Na vaak heen en weer bellen en verschillende medewerkers gesproken te hebben, ben ikgeadviseerd om incassobureau BOS te bellen. Tijdens dit contact hebben ze mij vertelt dat hetdossier bij hen afgesloten is en er een openstaand bedrag teruggestuurd zou zijn naar Tele2 4 jaar geleden. Vervolgens heb ik weer contact gehad met Tele2 en er zou uitgezocht worden of dit klopt. Ik heb sneleen reactie gekregen en het zou gaan om een bedrag van 125,55 euro dat inderdaad nog open staat.Deze heb ik direct betaald. Betalingsbewijs meteen opgestuurd naar Tele2 afdeling incasso.Tele2 heeft mij niet op de hoogte gesteld dat er een bedrag open stond en dat er een coderinggeplaatst werd op mijn naam. Normaliter zouden er herinneringen en uiteindelijk (als het zo verkomt) een deurwaarder moeten komen, maar geen van beide was bij mij het geval. Nu heb ik de incassoafdeling een
Terwijl ik bezig was met het verlengen van mijn abonnement, ging er op het einde iets niet helemaal goed met de éénmalige betaling die ik moest doen voor mijn telefoon.Toen ik het later opnieuw wilde proberen lukte het niet. Wanneer ik wil verlengen krijg ik nu steeds de melding dat er nog een openstaande factuur is. Deze kan ik echter nergens vinden. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?Het is denk ik goed om te kijken (als meer mensen dit probleem hebben) hoe dit opgelost kan worden, want online zit je nu gelijk vast. Groetjes!
Ik heb 2 heel hoge rekeningen gehad omdat mijn google account was gehacked, en diegene heeft veel dingen gekocht via mijn account. Wat nu?
Na betaling rekening nog steeds een blokkade. Inmiddels 1.5 uur veder nog steeds niks..
Ik had een betaalachterstand waardoor ik een blokkade kreeg, gelijk betaald, maar na 2,5 uur is hij nogsteeds geblokkeerd, al meerdere keren opnieuw opgestart, maar ik blijf geblokkeerd..De chat zei dat ik kon bellen voor hulp, maar ik heb maar 1 telefoon, dus ik kan niet bellen, kunnen jullie mij zsm helpen?
Ik heb 14 juli mijn abonnement verlengd met een nieuwe telefoon, de iPhone 13 pro. Het probleem is dus dat ik al een heel groot deel van de de telefoon al betaald heb en ook een e-mail heb gekregen met dat alles klopt. Vorige week een betaalherinnering gekregen via de e-mail omdat het bedrag bij tele2 nog open stond, wat ik raar vond, en dus gelijk even naar de klantenservice gegaan, die hebben mij verteld dat ze het betaalde bedrag zien en dat ik mij geen zorgen hoef te maken, oké zo gezegd zo gedaan ik ga verder met het leven. Vorige week had ik een nieuwe e-mail gekregen met dat mijn volledige bestelling is geannuleerd omdat ik nog niet betaald heb??? Weer opnieuw naar de klantenservice gegaan en hun hebben mij verteld dat ik binnen 7 dagen mijn geld terug krijg, het is vandaag de 8e dag en ik wil gewoon opnieuw mijn bestelling plaatsen. Kan iemand mij alsjeblieft vertellen of de bestelling nog wel gewoon door gaat, sinds het geld er nog niet is, of dat ik mijn geld gewoon iets late
Ik wil voor deze maand mijn abonnement wijzigen naar unlimited data zoals ik elke vakantie doe. De kosten voor dit abonnement zijn normaal €25 pm maar ik zie nu dat het me €38 euro per maand gaat kosten. En dit terwijl een unlimited abonnement nog steeds gewoon 25 euro kost als je hem nieuw zou afsluiten. De andere abonnement opties zijn ook gewoon normaal maar alleen unlimited is stuk duurder. Waarom is dit?
Geachte tele 2, ik heb jullie al 3x gemaild naar 3 verschillende e-mailadressen en geen response. Ik heb mijn abonnement in 1x afgelost ivm een hypotheek, waar de deadline overmorgen is 22-07-2022. Mij is beloofd dat het op 19-07-2022 geregeld zou zijn. Gisteren dus. Jullie hebben inmiddels het betaalbewijs al 9x ontvangen. Wat rest mij te doen nu, ik vind het een kwalijke zaak dat men zo omgaat met z’n klanten.
I.v.m. mijn hypotheek heb ik met spoed een bevestiging per mail nodig dat mijn toestelkrediet (en dus BKR registratie) volledig is afgelost. Kan iemand dit mij sturen? Alvast bedankt! Groet, Lara
Ik heb een tijd geleden mijn abonnement op stop gezet. Deze zou al verlopen moeten zijn en mijn nummer is al overgezet naar een andere provider. Ik krijg nog steeds facturen binnen van dit abonnement die ik niet meer gebruik. Wat moet ik hiermee doen?
Beste mede Tele2 gebruikers, ik ben in het bezit van een Iphone 12 en zou graag via de factuur in app aankopen willen doen echter werkt dit niet.heeft er iemand ook ervaring mee en weer hoe dit op te lossen is? met vriendelijke groet,Remco
Beste tele2, Ik heb een vraag over een betaling in April heb ik al twee keer dubbel betaald 37,50. Jullie hanteren vanuit het email adres, info@service.tele2.nl dat ik niet betaald heb, hierbij krijg ik een link via ideal, ik heb netjes betaald alleen hanteren jullie 2 verschillende banrekening nummers, NL84 COBA 0733 9595 20 en via het zojuist genoemde email adres, krijg ik een betaling te zien op rekening NL59 BNPA 0227 7055 21. Wordt ik nou opgelicht of is hier wat anders aan de hand. Als ik een nieuw wachtwoord aanvraag krijg ik dit ook via dit emailadres. Dus snap er niet veel meer van
Hoi hoi! ik had een bestelling gedaan met bestelbusjes: 72556126 en een aanbetaling gedaan van €407 alleen had een medewerker mijn documentnummer id kaart verkeerd ingevoerd waardoor ampgroep de bestelling had geannuleerd. Ik heb weer een nieuwe bestelling gedaan weer een aanbetaling gedaan van €407 maar vroeg me nu af wanneer krijg ik mijn eerste terug? Ik heb wel een annulerings mail gehad van amp maar nog niet van tele2?? Davey
hoi me mobiele abbonement is afgesloten betaal achterstand twee uur geleden alles betaald en nu nog geen internet wie kan me aansluiten aub
Hoi ik heb vandaag de rekening betaald. Normaal krijg ik een pop up en staat er yes u heeft betaald. Dat kreeg ik vandaag niet. Het bedrag staat nog steeds open maar is welgewoon afgeschreven
Goedendag. Ik heb denk ik al 30 keer contact met jullie gehad. Mijn zoontje had aankopen gedaan via Google play en mijn abbomement zou vorige maand aangepast worden naar onbeperkt .. dit is helaas niet gebeurd .. daardoor nu weer een enorm hoge rekening door extra's mbs. Ik heb contact gehad met de klantenservice.Hun geven aan dat zij hier niets mee kunnen doen en het openstaande bedrag van 315 euro betaald moet worden. Vandaag iemand gesproken die alle extra diensten heeft uitgezet en mijn abbomement alsnog heeft aangepast ( dit duurt alleen weer een maand ). Dit is niet geheel mijn fout en heb nu al 20 x contact gehad om een betaal afspraak te maken maaar het blijft dweilen met de kraan open. Kunt u mij alstublieft helpen?
i m not sure if i am in the right place, but i cant get anywhere with the customer service, i placed an order on February 10th, 2022 and for travelling reasons i cancelled the order same day, i made a payment of 227 euro and till today April 19th, 2022 i didn't receive my refund and the company is clamming that the refund was in my account since February, after two full months i managed to speak to a customer service that requested my bank statement to assure them that no refund transaction happened in my account.i dont know what to do or who to reach, i m finishing my minutes credit balance on calling the customer service, and they are not even refunding me those minutes, so basically i m paying money to get my money back.if anyone can plz help coz i m really frustrated and annoyed with the lack or service and there s no reason to hold my money back.Thank you
hoi ik heb een mobiel abbonement bij Tele2 had een achterstand is uur geleden betaald maar de blokkade blijft erop.. verder geen achterstanden... op de website staat binnen een uur na Ideal betaling heb je weer internet...??? help aub
Voor mijn laatste factuur
In 2020 heb ik mijn abonnement bij Tele 2 opgezegd.Inmiddels is het 14 maart 2022 en nog steeds wacht ik op verrekening van mijn teveel betaalde abonnementsgeld. Ik heb inmiddels 21 keer gebeld met de klantenservice, iedere keer beloven ze dat het betreffende bedrag overgemaakt wordt en dat er iets fout is gegaan binnen de financiële afdeling en deze het niet opgepakt hebben omdat ze gebruik maken van een nieuw systeem. Via mail zijn ze niet bereikbaar (Alleen voor zakelijke gebruikers). Inloggen om hun contactformulier in te vullen gaat niet omdat ik geen klant meer ben. Het bewijs wat ik heb is de betreffende factuur waarop staat dat het bedrag verrekent wordt. Ik overweeg de geschillencommissie in te schakelen maar heb weinig zin in al het gedoe aangezien het gaat om een bedrag van 20,72. Het gaat mij om het principe en zeker na alle moeite en energie welke ik erin gestoken heb.Hierbij stel ik TELE2 in gebreke en aansprakelijk voor alle kosten hieruit voorvloeiende.Los het op en bes
Op de factuur van december 2021 is de laatste termijn van mijn toestelkrediet voldaan. Tot op heden is deze echter niet afgemeld bij het BKR. Omdat we bezig zijn met het kopen van een nieuw huis zou ik dit graag alsnog zo snel mogelijk verwerkt zien. Kunnen jullie me vertellen op welke termijn ik de bevestiging van het aflossen van het toestelkrediet kan verwachten?
Ik heb 64 euro betaald en wil mijn geld terug
In 2018 zijn er door Tele2 BV verschillende bedragen onterecht afgeschreven. De afschrijvingen zijn tot stand gekomen omdat iemand een abonnement heeft afgesloten en ons rekeningnummer gebruikt. Tele2 heeft 2 van de vier bedragen automatisch teruggestort. De andere twee afschrijvingen hebben we nog niet terug ontvangen. Hierover hebben we uren gebeld met Tele2 alsook verschillende e-mails gestuurd naar verschillende afdelingen. Helaas, reageert Tele2 niet op onze berichten. Wij willen in contact komen met de afdeling die onze gelden terug kan storten. Overigens wij hebben nooit een abonnement gehad bij Tele2. Heeft iemand dit ook meegemaakt en hoe hebben jullie dit opgelost.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.