beantwoord

BKR codering teamleider spreken

  • 8 August 2022
  • 8 reacties
  • 168 x bekeken

Hoi,

Tele2 heeft een codering A2 op mijn naam geplaatst, hier kwam ik achter doordat ik een aanvraag heb lopen voor de hypotheek.

 

Na vaak heen en weer bellen en verschillende medewerkers gesproken te hebben, ben ik
geadviseerd om incassobureau BOS te bellen. Tijdens dit contact hebben ze mij vertelt dat het
dossier bij hen afgesloten is en er een openstaand bedrag teruggestuurd zou zijn naar Tele2 4 jaar geleden. 
Vervolgens heb ik weer contact gehad met Tele2 en er zou uitgezocht worden of dit klopt. Ik heb snel
een reactie gekregen en het zou gaan om een bedrag van 125,55 euro dat inderdaad nog open staat.
Deze heb ik direct betaald. Betalingsbewijs meteen opgestuurd naar Tele2 afdeling incasso.
Tele2 heeft mij niet op de hoogte gesteld dat er een bedrag open stond en dat er een codering
geplaatst werd op mijn naam. Normaliter zouden er herinneringen en uiteindelijk (als het zo ver
komt) een deurwaarder moeten komen, maar geen van beide was bij mij het geval.

 

Nu heb ik de incassoafdeling een mail gestuurd met daarin een brief met verzoek tot verwijdering van codering en bewijs van betaling, maar ik krijg hier maar geen reactie op.

 

Ik ben al een week lang elke dag 3 keer aan het bellen met de klantenservice medewerkers, en sommige vertellen dat ze een mail sturen naar de afdeling met verzoek dit zsm op te pakken en andere zeggen weer dat ze niks kunnen doen, ik word er erg gefrustreerd van!

 

De medewerkers zeggen ook dat ik niet met de manager of teamleider kan spreken, hoezo niet?? Hoe raar is dat? Er is toch iemand eindverantwoordelijk, ik wil met iemand spreken die mij een duidelijk verhaal kan vertellen en mij verder kan helpen, want ik heb echt erg veel haast….

icon

Beste antwoord door TeeTeegio 9 August 2022, 15:44

Bekijk origineel bericht

8 reacties

Reputatie 6
Badge +4

Hi, 

meen erg vervelende situatie! Maar ik denk dat je dit het beste telefonisch kan oplossen met Tele2 of via het contactformulier. Dit is een klanten forum, hier zitten geen teamleiders van Tele2 enkel moderators.

Dat probeer ik ook… maar ik word van het kastje naar de muur gestuurd…

 

Ik wil eigenlijk weten of iemand ervaring heeft met het spreken van de manager teamleider?

 

Reputatie 7
Badge +12

Die ervaring is heel simpel vast te stellen, managers krijg je op het callcenter niet te spreken.

De frontoffice zal, zoals bij jou, ze het niet zelf kunnen oplossen een ticket aanmaken voor de backoffice. Er is geen vaste doorlooptijd. Afhankelijk van de bezetting (lees nu vakantie) en de aantal cases wat ze hebben duurt dat gewoon even. Waarschijnlijk zal in jouw zaak ook contact moeten worden gezocht met het incassobureau.

Reputatie 5
Badge +6

Hi @TeeTeegio,

 

Welkom op de Tele2 Community! Dit klinkt allemaal als geen leuke ervaring, ik wil dan ook mijn excuses aanbieden voor wat er is gebeurd! Zoals Eric aangeeft, klopt het dat het lastig is om een teamleider te spreken als je belt met ons. Maar ik wil natuurlijk heel graag met jou meekijken hoe het er allemaal inmiddels voor staat! Heb je voor mij toevallig een casenummer? Dan kan ik met je meekijken!

Reputatie 6
Badge +7

Een teamleider is er vooral om gesprekken te beoordelen, inhoudelijke zaken hebben ze vrij weinig over te zeggen. Vaak weet een medewerker meer over de procedures dan zijn/haar teamleider.

In sommige gevallen kan een teamleider wel helpen om een case bij de juiste persoon te brengen, maar als ik het zo lees ga ik ervanuit dat het op de juiste plek ligt, maar een lange doorlooptijd heeft. Uit eigen ervaring duurde cases met BOS incasso helaas wat langer.

Hi @TeeTeegio,

 

Welkom op de Tele2 Community! Dit klinkt allemaal als geen leuke ervaring, ik wil dan ook mijn excuses aanbieden voor wat er is gebeurd! Zoals Eric aangeeft, klopt het dat het lastig is om een teamleider te spreken als je belt met ons. Maar ik wil natuurlijk heel graag met jou meekijken hoe het er allemaal inmiddels voor staat! Heb je voor mij toevallig een casenummer? Dan kan ik met je meekijken!

Hi Johrick,

 

fijn dat je wilt meekijken! Het casenummer is: 59218075

Reputatie 3
Badge +1

Hi @TeeTeegio!

Ik ben direct in jouw case gaan kijken om te zien wat er aan de hand is. Ik zie terug dat je inmiddels meerdere keren contact met ons hebt gezocht om antwoorden te krijgen, wat natuurlijk héél begrijpelijk is. Het ligt op dit moment op de afdeling die hierover gaat en zij zijn hier druk mee bezig. Ik heb intern een bericht gestuurd naar diegene die hier op dit moment mee bezig is en ik ben in afwachting van een antwoord. Ik snap dat het geen ideale situatie is, maar ik kan je alleen vragen om je geduld. Er word zodra er meer duidelijk is contact met je opgenomen door diegene die jouw casus behandeld. 

Hi @TeeTeegio!

Ik ben direct in jouw case gaan kijken om te zien wat er aan de hand is. Ik zie terug dat je inmiddels meerdere keren contact met ons hebt gezocht om antwoorden te krijgen, wat natuurlijk héél begrijpelijk is. Het ligt op dit moment op de afdeling die hierover gaat en zij zijn hier druk mee bezig. Ik heb intern een bericht gestuurd naar diegene die hier op dit moment mee bezig is en ik ben in afwachting van een antwoord. Ik snap dat het geen ideale situatie is, maar ik kan je alleen vragen om je geduld. Er word zodra er meer duidelijk is contact met je opgenomen door diegene die jouw casus behandeld. 

Dankjewel voor je moeite!

Reageer