Hoi,
Tele2 heeft een codering A2 op mijn naam geplaatst, hier kwam ik achter doordat ik een aanvraag heb lopen voor de hypotheek.
Na vaak heen en weer bellen en verschillende medewerkers gesproken te hebben, ben ik
geadviseerd om incassobureau BOS te bellen. Tijdens dit contact hebben ze mij vertelt dat het
dossier bij hen afgesloten is en er een openstaand bedrag teruggestuurd zou zijn naar Tele2 4 jaar geleden.
Vervolgens heb ik weer contact gehad met Tele2 en er zou uitgezocht worden of dit klopt. Ik heb snel
een reactie gekregen en het zou gaan om een bedrag van 125,55 euro dat inderdaad nog open staat.
Deze heb ik direct betaald. Betalingsbewijs meteen opgestuurd naar Tele2 afdeling incasso.
Tele2 heeft mij niet op de hoogte gesteld dat er een bedrag open stond en dat er een codering
geplaatst werd op mijn naam. Normaliter zouden er herinneringen en uiteindelijk (als het zo ver
komt) een deurwaarder moeten komen, maar geen van beide was bij mij het geval.
Nu heb ik de incassoafdeling een mail gestuurd met daarin een brief met verzoek tot verwijdering van codering en bewijs van betaling, maar ik krijg hier maar geen reactie op.
Ik ben al een week lang elke dag 3 keer aan het bellen met de klantenservice medewerkers, en sommige vertellen dat ze een mail sturen naar de afdeling met verzoek dit zsm op te pakken en andere zeggen weer dat ze niks kunnen doen, ik word er erg gefrustreerd van!
De medewerkers zeggen ook dat ik niet met de manager of teamleider kan spreken, hoezo niet?? Hoe raar is dat? Er is toch iemand eindverantwoordelijk, ik wil met iemand spreken die mij een duidelijk verhaal kan vertellen en mij verder kan helpen, want ik heb echt erg veel haast….