Skip to main content
Antwoord

Blokkade betaling

  • July 31, 2022
  • 3 reacties
  • 91 x bekeken

Na betaling rekening nog steeds een blokkade. Inmiddels 1.5 uur veder nog steeds niks..

Beste antwoord door eric

Did you Pay via ideal? If it was a manual banktransfer,  it could more time.

3 reacties

  • Durft te posten
  • July 31, 2022

Ik heb hetzelfde, still waiting 


eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • Antwoord
  • August 1, 2022

Did you Pay via ideal? If it was a manual banktransfer,  it could more time.


Manouk van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+1

Hi @Anthonypro

Wat @eric zegt klopt helemaal, er zit een verschil in het handmatig betalen en het betalen via IDEAL. Het verschil zit hem namelijk in de tijd van de verwerking. Een handmatige betaling kan namelijk enkele werkdagen duren en via IDEAL is dit enkele uren. 

Ik ben wel direct met je mee gaan kijken en ik zie terug dat jouw betaling binnen is. Wanneer alles betaald is, hoort hier natuurlijk geen blokkade meer op te staan. Ik ben het gelijk gaan nakijken en ook deze zie ik niet meer terug en is gewoon verwijderd. Ik adviseer je dan ook om jouw toestel even helemaal uit- en weer aan te zetten, dan weet ik zeker dat alles weer werkt zoals je gewend bent!

Groetjes,
Manouk