beantwoord

Bedragen onterecht afgeschreven

  • 4 October 2021
  • 5 reacties
  • 164 x bekeken

In 2018 zijn er door Tele2 BV verschillende bedragen onterecht afgeschreven. De afschrijvingen zijn tot stand gekomen omdat iemand een abonnement heeft afgesloten en ons rekeningnummer gebruikt. Tele2 heeft 2 van de vier bedragen automatisch teruggestort. De andere twee afschrijvingen hebben we nog niet terug ontvangen. Hierover hebben we uren gebeld met Tele2 alsook verschillende e-mails gestuurd naar verschillende afdelingen. Helaas, reageert Tele2 niet op onze berichten. Wij willen in contact komen met de afdeling die onze gelden terug kan storten. Overigens wij hebben nooit een abonnement gehad bij Tele2. Heeft iemand dit ook meegemaakt en hoe hebben jullie dit opgelost.

icon

Beste antwoord door Johrick van Tele2 14 February 2022, 08:59

Bekijk origineel bericht

5 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Nee, nooit gehad. 

Als tele2 niet reageert zijn er nog twee mogelijkheden.

De geschillencommissie en anders via een advocaat een rechtszaak beginners.

De geschillencommissie is het goedkoopste, ca 50 Euro. Dat krijg je terug als je in het gelijk wordt gesteld..

De andere route is duurder en duurt langer.

Succes ermee. 

Reputatie 5
Badge +6

Hi @Alhouda

Allereerst sorry dat dit topic niet eerder is opgepakt, hij is blijven ‘hangen’. Ik help je natuurlijk wel graag verder, is dit inmiddels al opgelost? Of speelt dit nog steeds? Let me know, dan kan ik kijken wat ik voor je kan doen! 

Nee helaas nog niet opgelost, ik heb daarna nog een paar keer gebeld. Telkens wordt beloofd dat dat door een afdeling wordt opgepakt. Daarna loopt het spaak omdat er maar een paar collega's in het oud financieel systeem kunnen van (tele2.) ze geven dan aan dat die collega's dat gaan oppakken, maar wederom wordt er niks gedaan. Ik begrijp eerlijk waar niet dat een groot bedrijf als Tele2, dit niet serieus kan oppakken en zeker niet dat je niet in contact kan komen met een meerdere.

Reputatie 5
Badge +6

Ah, ik snap het helemaal @Alhouda. Het snelste is om mijn collega’s even een berichtje op Facebook of Twitter te sturen, dan kunnen zij kijken of dit meteen op te lossen valt en wat er eerder is besproken! We gaan dit oplossen. 

Ah, ik snap het helemaal @Alhouda. Het snelste is om mijn collega’s even een berichtje op Facebook of Twitter te sturen, dan kunnen zij kijken of dit meteen op te lossen valt en wat er eerder is besproken! We gaan dit oplossen. 

Dus als we het goed begrijpen gaat u het verder oppakken, onze dank daarvoor.

Reageer