beantwoord

Betaling openstaand bedrag

  • 24 May 2022
  • 5 reacties
  • 104 x bekeken

Hoi ik heb vandaag de rekening betaald. Normaal krijg ik een pop up en staat er yes u heeft betaald. Dat kreeg ik vandaag niet. Het bedrag staat nog steeds open maar is wel

gewoon afgeschreven 

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 27 May 2022, 09:49

Bekijk origineel bericht

5 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Het snelste is de helpdesk 020-7544444. 

98 procent hier zijn andere klanten zoals ik. 

Je kunt natuurlijk wachten tot er een moderator tijd heeft. 

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Triesjepat,

Allereerst goed dat je hebt betaald, dat is natuurlijk altijd wel handig!

Als je je 06-nummer in je profiel zet, kijk ik met alle liefde met je mee. Of heb je inmiddels al gemerkt dat het bedrag niet meer openstaat? We horen het graag van je! 😊

Heb inmiddels 2 keer betaald voor de maand mei en tot 2x toe staat het nog steeds open. Heb betaald via de link van de Tele2 app. Neem aan het het bedrag nu word verekend met juni? Mijn nummer is [verwijderd door moderator] gr Patricia 

Bedoel dat ik 2 keer de maand april heb betaald 

Reputatie 7
Badge +12

Hoi,

Bedankt voor je 06-nummer! Ik heb hem wel even uit je reactie verwijderd, anders kan iedereen ‘m zien. Er zijn op dit moment problemen waardoor iDeal betalingen niet goed verwerkt worden. De betaling blijft hangen op een tussenrekening. Daardoor kan het lijken alsof er een openstaande rekening niet betaald is. Mijn collega’s van IT zijn hiervan op de hoogte en werken eraan. 

Je zal nooit teveel betalen, dus geen zorgen! Dit wordt inderdaad met je volgende factuur verrekend (als de problemen zijn opgelost). Komt helemaal goed, ik kan alleen niet zeggen hoelang m’n collega’s hiervoor nodig hebben. 😄

Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar! 

Reageer