beantwoord

Blokkade betaling

  • 1 August 2022
  • 1 reactie
  • 60 x bekeken

Ik had een betaalachterstand waardoor ik een blokkade kreeg, gelijk betaald, maar na 2,5 uur is hij nogsteeds geblokkeerd, al meerdere keren opnieuw opgestart, maar ik blijf geblokkeerd..

De chat zei dat ik kon bellen voor hulp, maar ik heb maar 1 telefoon, dus ik kan niet bellen, kunnen jullie mij zsm helpen?

 

icon

Beste antwoord door Manouk van Tele2 1 August 2022, 15:26

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 3
Badge +1

Hi @DamarisJ!

Er zit een verschil in een handmatige betaling en een IDEAL betaling en het verschil is namelijk de verwerking ervan. Een handmatige betaling kan namelijk tot enkele werkdagen duren en een IDEAL betaling enkele uren, dat scheelt dus nogal!

Ik ben wel direct met je mee gaan kijken en ik zie dat het bedrag bij ons is binnen gekomen en ook verwerkt is. Ook is de blokkade inmiddels van jouw telefoonnummer verwijdert. Ik ga er dan ook vanuit als jij nog een keer helemaal jouw toestel uit en weer aanzet, dat alles gewoon weer werkt!

Laat je mij even weten of het gelukt is? 😄

Groetjes,
Manouk

Reageer