beantwoord

BKR

  • 20 July 2022
  • 1 reactie
  • 96 x bekeken

Geachte tele 2, 

 

ik heb jullie al 3x gemaild naar 3 verschillende e-mailadressen en geen response. Ik heb mijn abonnement in 1x afgelost ivm een hypotheek, waar de deadline overmorgen is 22-07-2022.    Mij is beloofd dat het op 19-07-2022 geregeld zou zijn. Gisteren dus. Jullie hebben inmiddels het betaalbewijs al 9x ontvangen. Wat rest mij te doen nu, ik vind het een kwalijke zaak dat men zo omgaat met z’n klanten. 

icon

Beste antwoord door eric 20 July 2022, 16:57

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Zie ook dit topic. Het afmeld bericht naar BKR vind pas een week of 6 na afbetaling plaatst.

Het is inderdaad een bekend probleem dat mensen een toestellening aangaan die boven de € 250 euro invloed heeft op hun leencapaciteit. Je zou verwachten dat een financieel adviseur dit soort vragen aan het begin van het hypotheek advies traject al stelt en niet als het spannend wordt dit soort kredieten nog afgelost moeten worden. 

Per email is Tele2 klantenservice helaas niet bereikbaar. In de afgelopen tijd zag je dat banken soms genoegen namen met zo'n betaalbewijs en eventueel een screenshot van mijn.tele2  waarin het kredietbedrag vermeld stond. 

Reageer