Skip to main content

Ik heb een tijd geleden mijn abonnement op stop gezet. Deze zou al verlopen moeten zijn en mijn nummer is al overgezet naar een andere provider. Ik krijg nog steeds facturen binnen van dit abonnement die ik niet meer gebruik. Wat moet ik hiermee doen? 

Hey @momijnjordan,

Goed dat je je 06-nummer in je profiel hebt gezet! Ik heb gelijk eens gekeken en ik geef je met alle plezier meer duidelijkheid. Per 24-05-2022 ben je over naar je nieuwe provider. De factuur die je vorige maand hebt ontvangen gaat over de periode van 1 t/m 23 mei. Je betaald bij ons namelijk altijd achteraf. Omdat je niet de volledige maand gebruik hebt gemaakt van je abonnement, is deze factuur ook lager dan normaal. Dit kun je ook terugvinden op de factuur. Deze moet uiteraard nog betaald worden en dan is alles afgerond.

Ik hoop je hiermee voldoende duidelijkheid te hebben gegeven en ik wens je veel plezier bij je nieuwe provider! 😊

Groetjes,

Marciano


Reageer