Ik heb 14 juli mijn abonnement verlengd met een nieuwe telefoon, de iPhone 13 pro. Het probleem is dus dat ik al een heel groot deel van de de telefoon al betaald heb en ook een e-mail heb gekregen met dat alles klopt. Vorige week een betaalherinnering gekregen via de e-mail omdat het bedrag bij tele2 nog open stond, wat ik raar vond, en dus gelijk even naar de klantenservice gegaan, die hebben mij verteld dat ze het betaalde bedrag zien en dat ik mij geen zorgen hoef te maken, oké zo gezegd zo gedaan ik ga verder met het leven. Vorige week had ik een nieuwe e-mail gekregen met dat mijn volledige bestelling is geannuleerd omdat ik nog niet betaald heb??? Weer opnieuw naar de klantenservice gegaan en hun hebben mij verteld dat ik binnen 7 dagen mijn geld terug krijg, het is vandaag de 8e dag en ik wil gewoon opnieuw mijn bestelling plaatsen. Kan iemand mij alsjeblieft vertellen of de bestelling nog wel gewoon door gaat, sinds het geld er nog niet is, of dat ik mijn geld gewoon iets later binnen krijg?
Beste antwoord door Marciano van Tele2
Bekijk origineel bericht