beantwoord

hoge kosten abbonement wijzigen

  • 20 July 2022
  • 3 reacties
  • 131 x bekeken

Ik wil voor deze maand mijn abonnement wijzigen naar unlimited data zoals ik elke vakantie doe. De kosten voor dit abonnement zijn normaal €25 pm maar ik zie nu dat het me €38 euro per maand gaat kosten. En dit terwijl een unlimited abonnement nog steeds gewoon 25 euro kost als je hem nieuw zou afsluiten. De andere abonnement opties zijn ook gewoon normaal maar alleen unlimited is stuk duurder. Waarom is dit?

 

icon

Beste antwoord door stanvalkje 21 July 2022, 08:52

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hi @stanvalkje,

Welkom op de Tele2 Community! Heb jij inmiddels al antwoord op je vraag, of wacht je nog steeds op het verlossende antwoord? Ik kan je gelukkig helpen! Wil jij je Community profiel aanvullen met je mobiele nummer? Dan kan ik met je meekijken! 

Hi @stanvalkje,

Welkom op de Tele2 Community! Heb jij inmiddels al antwoord op je vraag, of wacht je nog steeds op het verlossende antwoord? Ik kan je gelukkig helpen! Wil jij je Community profiel aanvullen met je mobiele nummer? Dan kan ik met je meekijken! 

Ik heb gebeld naar tele 2 en het is inmiddels opgelost. Om een onbekende reden waren de weergegeven prijzen veel te hoog (€38 pm) en heb nu telefonisch mijn abonnement aangepast met de correcte prijs (€25 pm)

Reputatie 5
Badge +6

Fijn om te horen dat het inmiddels is opgelost, Stan! Als de Community nog iets voor je kan doen, laat je het ons dan weten middels een nieuw topic? Dan helpen wij je! Geniet van je dag. 

Reageer