beantwoord

EU Buiten bundel tarief per 1/7/2022

  • 18 July 2022
  • 9 reacties
  • 161 x bekeken

Reputatie 1
  • Rijzende ster
  • 19 reacties

In jullie voorwaarden per 5 juli 2022 staat als buiten  bundel tarief vermeld € 0,0036 (incl btw) per mb (pag. 7).

Is het wettelijk maximum niet € 0,00242 ?

 

icon

Beste antwoord door eric 18 July 2022, 21:48

Bekijk origineel bericht

9 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Het is niet gebruikelijk dat er tarieven in de algemene voorwaarden staan. In de tekst staat een verwijzing:

"Periodiek worden de maximale toeslagen in de EU (opnieuw) vastgesteld over de dan geldende gereguleerde Wholesale tarieven voor Tele2. Dit zorgt ervoor dat Tele2 de tarieven conform zal aanpassen. De actuele maximale toeslagen in de EU kun je vinden op onze website. De toeslagen zijn incl. btw en komen bovenop je reguliere kosten."

Op de website zie ik

Dat klopt natuurlijk niet met de nieuwe maximale roaming toeslagen. Volgens de ACM mag dat per 1 juli niet meer dan € 2,00 per GB ex BTW zijn. Wacht even een moderator af, die kan dat intern melden.

 

Reputatie 1

Op de website wordt het tarief van € 0,0035 genoemd! (aanklikken op 'meer over databundels'). Andere providers vermelden wel het maximum of lager tarief. 

Reputatie 1

Ben nieuw op dit forum: komt er nog een antwoord van iemand van Tele2 ? In een ander item heb ik ook een vraag gesteld en hoor ik ook niets.

Wie merkt de vraag als ‘beantwoord’ ?  De vraag staat nog steeds open.

 In een ander item heb ik ook een vraag gesteld en hoor ik ook niets.

 

Die vraag heb je gesteld in een al beantwoord topic van iemand anders. Daar komt meestal geen antwoord meer.

Reputatie 7
Badge +12

Hey @HRJJ,

Je hebt helemaal gelijk! Je hebt ons even goed aan het werk gezet! Ik heb samen met @eric wat onderzoek gedaan en hij heeft zijn antwoord inmiddels ook aangevuld.

Ik ga ervoor zorgen dat deze informatie op de website zo snel mogelijk wordt aangepast. Bedankt dat je dit bij ons onder de aandacht hebt gebracht.

Om nog even terug te komen op je andere vraag. Wat @WhTurner zegt klopt. Ik sluit het andere topic waar je die vraag hebt gesteld, omdat dat topic al is beantwoord. Maar hier geef je uiteraard graag antwoord. '’Bijv kan ik de 20 gb bundel per de 5e verlagen naar 10 als ik al 18 gb verstookt heb?'’ Ik kan niet met 100% zekerheid zeggen hoe dit zit. De nieuwe bundel gaat direct (na 40 minuten) in, dus als je al 18GB in een maand hebt verbruikt en je verlaagt naar 10GB, dan gok ik dat je 0GB overhoudt. De kosten worden uiteraard naar rato berekend. Wat ik dan zou doen is wachten tot het einde van de maand of tot nadat je de laatste 2GB hebt verbruikt.

Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. We staan voor je klaar. Anders wens ik je een hele fijne avond! 😄

Groetjes,

Marciano

Reputatie 1

We zijn 3 weken verder en ik moet constateren dat niet overal op de website de tarieven zijn aangepast (bijv. op het screenshot hierboven).

Ook het downloadbare Prijsplan 2022-0015 niet.

Reputatie 3
Badge +1

Hi @HRJJ!

Ik begrijp je volledig, dit had inderdaad aangepast moeten worden. Ik heb inderdaad gezien dat het gewijzigd is, maar zo te lezen niet overal - ik ga dan ook regelen dat het alsnog word aangepast. Bedankt voor je oplettendheid! 😄 

Reputatie 7
Badge +12

Hi,

Ik heb onze collega’s direct opnieuw gemaild met de vraag dit zo snel mogelijk aan te passen. Ook heb ik gevraagd of ze het prijsplan kunnen bijwerken. Zodra ik antwoord heb, hoor je het van me.

Groetjes,

Marciano

Reputatie 7
Badge +12

Hoi,

Even een update: De prijs is aangepast op de bestelpagina’s onder ‘Meer over databundels’. Prijsplan ligt nog bij mijn collega en zal z.s.m. opgepakt worden.

Nogmaals bedankt voor de feedback!

Reageer