beantwoord

Openstaande factuur niet zichtbaar

  • 7 August 2022
  • 4 reacties
  • 105 x bekeken

  • Durft te posten
  • 1 reactie

Terwijl ik bezig was met het verlengen van mijn abonnement, ging er op het einde iets niet helemaal goed met de éénmalige betaling die ik moest doen voor mijn telefoon.

Toen ik het later opnieuw wilde proberen lukte het niet. Wanneer ik wil verlengen krijg ik nu steeds de melding dat er nog een openstaande factuur is. Deze kan ik echter nergens vinden. 

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Het is denk ik goed om te kijken (als meer mensen dit probleem hebben) hoe dit opgelost kan worden, want online zit je nu gelijk vast.

 

Groetjes!

icon

Beste antwoord door Zhen 8 August 2022, 10:59

Bekijk origineel bericht

4 reacties

Reputatie 6
Badge +4

Hi Zhen, 

je kan het best even bellen met de klantenservice van Tele2. Zij kunnen dit sneller voor je oplossen. 

Reputatie 5
Badge +6

Hi @Zhen

Welkom op de Tele2 Community! Heb jij inmiddels al contact gehad met mijn collega's van de telefonische klantenservice? Of speelt dit nog steeds? Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, let me know!

Hoi Johrick, 

 

Gisteren heb ik, via chat, contact gehad met één van je collega´s. Hij gaf aan dat het soms even kan duren (24u) voor een betaling zichtbaar zou zijn. Hij kon zien dat de bestelling wel volgens de 'juiste route’ ging. 

Toen ik echter vanochtend keek kreeg ik niet meer de melding van een openstaande factuur, maar ik kon wel gewoon verlengen (alsof er niets gebeurd was). Dat heb ik nu gedaan en het lijkt gelukt te zijn. Ik heb de bevestigingsmailtjes gekregen. 

 

Reputatie 5
Badge +6

Dat is super fijn om te horen, @Zhen! Mocht de Community nog iets voor je kunnen doen, nu of in de toekomst, twijfel dan zeker niet om een nieuw topic te openen! Voor nu wens ik je een hele fijne week toe.

Reageer