Skip to main content
Antwoord

Uitstel betaling aanvragen

  • April 12, 2022
  • 3 reacties
  • 523 x bekeken

Voor mijn laatste factuur

Beste antwoord door eric

Bel dan even de klantenservice, of kun je het via mijn.tele2.nl aanvragen?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • April 12, 2022

Dat is helaas niet mogelijk bij Tele2. Wel kun je als de factuur bij het incassobureau terecht komt een betalingsregeling treffen. Maar dan komt er ook weer heraansluitkosten bij. Beter direct betalen dus.


  • Auteur
  • Durft te posten
  • April 12, 2022

Dat is sinds kort wel mogelijk


eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • Antwoord
  • April 12, 2022

Bel dan even de klantenservice, of kun je het via mijn.tele2.nl aanvragen?