beantwoord

In app aankopen op factuur lukt niet

  • 25 June 2022
  • 1 reactie
  • 265 x bekeken

Beste mede Tele2 gebruikers,

 

ik ben in het bezit van een Iphone 12 en zou graag via de factuur in app aankopen willen doen echter werkt dit niet.

heeft er iemand ook ervaring mee en weer hoe dit op te lossen is?

 

met vriendelijke groet,

Remco 

 

icon

Beste antwoord door Manouk van Tele2 27 June 2022, 14:36

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 3
Badge +1

Hi @Steen045, allereerst supergoed dat jij je mobiele telefoonnummer in jouw profiel hebt staan, zo heb ik direct kunnen controleren of jij eventuele blokkades had en die zie ik gelukkig niet terug!

Ik wil je ook eerst nog even wat algemene informatie geven, zodat je nog meer weet over de in-app aankopen! Je krijgt elke kalendermaand een limiet van €300,- om te besteden en per app geldt er een limiet van €50,- (Dit geldt ook voor aankopen binnen apps. Maar, je kan per maand wel 20x een aankoop van € 10 in één app doen). Dat betekent als je hierover heen gaat, je geen aankopen meer kan doen.

Omdat er geen blokkades op jouw telefoonnummer staan, moet ik je vragen om jouw instellingen in de Applestore na te kijken. Hier heb je een handige link met alle informatie hoe je dat kan doen: KLIK HIER! Als je alle instellingen goed hebt ingesteld, vraag ik je om uit- en weer in te loggen, om daarna ook nog jouw toestel zelf uit- en weer aan te zetten!

 

Reageer