Skip to main content

Ik heb 2 heel hoge rekeningen gehad omdat mijn google account was gehacked, en diegene heeft veel dingen gekocht via mijn account. Wat nu?

Zorg eerst dat je jouw account weer beveiligd. Google heeft bijvoorbeeld een dubbele authentificatie mogelijkheid.

Als je toestel weer veilig is kun je jouw simkaart weer laten deblokkeren bij de klantenservice.  De openstaande rekening zul je wel moeten voldoen. Je bent zelf verantwoordelijk voor beveiliging van accounts.


Hallo, 

als er dingen gekocht zijn via de Google PlayStore kan je gewoon refunds aanvragen. Hier heb je een bepaalde tijd voor. Helaas kan je niet alles refunden. 
 

probeer het via deze url eens 

https://support.google.com/googleplay/workflow/9813244?hl=en


Hi @sofierietdijk

Welkom op de Tele2 Community! Wat fijn dat @eric  & @Jacco je al zo ver geholpen hebben! Hopelijk kom je er zo uit. Mocht je toch nog vragen hebben, of wil je dat ik met je meekijk? Wil je het dan laten weten? Dan ga ik natuurlijk mijn best voor je doen!


Reageer