beantwoord

Betaald wanneer word ik weer aangesloten

  • 18 May 2022
  • 4 reacties
  • 113 x bekeken

hoi me mobiele abbonement is afgesloten betaal achterstand twee uur geleden alles betaald en nu nog geen internet wie kan me aansluiten aub

icon

Beste antwoord door theocoppes 19 May 2022, 07:24

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

 

Reputatie 7
Badge +8

Leen een telefoon en bel 020-7544444. 

Dat is de snelste manier na 8u30. 

 

Reputatie 7
Badge +12

Hey @JelVlo ,

Allereerst van harte welkom bij onze Community!

Goed dat je je 06-nummer in je profiel hebt gezet. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega. Op dit moment loopt het systeem niet helemaal lekker, waardoor ik niet kan zien of de blokkade inmiddels is opgelost. Is het helemaal gelukt met de blokkade en heb je weer verbinding?

Ik hoor het graag van je! 😊

Reputatie 7
Badge +12

Hey @JelVlo,

Ik heb het nog eens voor je gecheckt en als het goed is is je blokkade inmiddels opgeheven, klopt dat? We horen het graag van je! 😄