Skip to main content
beantwoord

Betaald wanneer word ik weer aangesloten


  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties

hoi me mobiele abbonement is afgesloten betaal achterstand twee uur geleden alles betaald en nu nog geen internet wie kan me aansluiten aub

Beste antwoord door theocoppes

Leen een telefoon en bel 020-7544444. 

Dat is de snelste manier na 8u30. 

 

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties
  • 18 mei 2022

 


theocoppes
Forum|alt.badge.img+8
  • Junior
  • 767 reacties
  • Antwoord
  • 19 mei 2022

Leen een telefoon en bel 020-7544444. 

Dat is de snelste manier na 8u30. 

 


Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Hey @JelVlo ,

Allereerst van harte welkom bij onze Community!

Goed dat je je 06-nummer in je profiel hebt gezet. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega. Op dit moment loopt het systeem niet helemaal lekker, waardoor ik niet kan zien of de blokkade inmiddels is opgelost. Is het helemaal gelukt met de blokkade en heb je weer verbinding?

Ik hoor het graag van je! ðŸ˜Š


Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Hey @JelVlo,

Ik heb het nog eens voor je gecheckt en als het goed is is je blokkade inmiddels opgeheven, klopt dat? We horen het graag van je! ðŸ˜„