hoi ik heb een mobiel abbonement bij Tele2 had een achterstand is uur geleden betaald maar de blokkade blijft erop.. verder geen achterstanden... op de website staat binnen een uur na Ideal betaling heb je weer internet...??? help aub
iemand ?
Ik weet niet of dat een automatisch proces is. Hopelijk voor jou.
Maar er is tot morgenvroeg zeker geen personeel bij tele2.
Hi
Welkom op de Tele2 Community! Zoals
Goed om te weten is dat als jij via iDeal betaald, de blokkade automatisch wordt verwijderd. Mocht je handmatig hebben betaald, dan duurt de verwerkingtijd gemiddels 1-3 dagen. Als de betaling is gelukt, kan er een betaalbewijs gestuurd worden naar XXXX. Dit kun je allemaal teruglezen op onze website!
Mochten wij je nog ergens anders mee kunnen helpen, maak je dan een nieuw topic aan?
Moderator edit: dit e-mailadres wordt niet langer gebruikt en is daarom verwijderd.
Gebruik altijd het contactformulier wanneer je een vraag hebt die anderzijds niet beantwoord kan worden: Odido Service is er voor je | Odido.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.