De Tele2 community stopt op dit domein
Tele2 TV app? Programma gemist? Problemen met beeld? Kijk hier!
Recent actief
Mijn afstandsbediening doet niks meer. Batterijen gecheckt, gereset, opnieuw veroverd te koppelen, maar lijkt alsof je op is. Moest ook heelal en tijdje heel hard toetsen indrukken om ze aan de gang te krijgen.
I have no access to the TV for months despite money is paid every month. Is there any email or online chat service of Tele2 that could provide help to me?
Beste mensen,Sinds een aantal maanden hebben we op tv zenders een hele vervelende storing; om de tien seconden hoor je een vervelend geluidje en staat het beeld even vast. Op Netflix hebben we er geen last van. Ik heb alles al een keer gereset. Help niks….Hebben jullie advies? Alvast bedankt!Karin
Geachte mevrouw / mijnheer, Heel leuk uw e-mails. Maar maak ze dan ook waar. Wij hebben de zenders van het pluspakket van 23/12/2020 tot 4/1/20121 niet gratis tijdelijke extra, zoals u aangeeft.Maakt niet uit, maar stuur dan ook niet deze e-mail. Met vriendelijke groet,Mirjam Nagtegaal
Vanmorgen een mededeling in beeld dat ik tot een paar dagen in januari onder andere gratis naar Ziggo Sport kan kijken. Je voelt hem al aankomen: U bent niet bla, bla, bla.
Dag, Op dit moment heb ik een Tele2 abonnement met unlimited data (mobiel).Nu is het zo dat ik in 2021 uit huis ga en dus aan het kijken ben voor TV & Internet in mijn nieuwe huis.Als ik op de site van Tele2 kijk en klik op een pakket samenstellen van Internet & TV, kan ik de volgende 3 opties kiezen:Internet Light (€20,00 per maand); Basic (€30,00 per maand - T-Mobile); Heb je al T-Mobile mobiel? Internet voor thuis vanaf €25,00.Nu heb ik dus wel een Tele2 abonnement met unlimited data, maar beteken dit ook dat ik dus van optie 3 gebruik kan maken (omdat Tele2 en T-Mobile samen zijn gegaan)? Ik hoor het graag!
Op 27 November heeft mijn schoondochter op mijn aanraden ( ik heb TV internet bellen van Tele2) een abbonnement op de TV van Tele2 genomen , belabonnement had ze al, dit omdat kleindochtertje 3,5 jaar dan Sinterklaas kan zien, het is nu bijna 8 December, ze hebben nog steeds geen TV , zo jammerze wonen in Geldermalsen, wat is daar nou moeilijk aan?
Ik hoop zo dat jullie me snel kunnen helpen!Ik heb een nieuwe decoder ontvangen en aan de telefoon is mij verteld dat de oude er al uit is gehaald zodat ik de melding “maximale aantal decoders”niet zou krijgen. Nu probeer ik hem te installeren maar krijg de melding toch.Kan jij die decoder verwijderen zodat ik de boel kan installeren?Met vriendelijke groet,Marlies
Alle lampjes van de tv ontvanger blijven branden, ik heb geen tv meer.Verschillende keren stroom eraf gehaald en opnieuw opgestart. Na opstarten loopt de ontvanger vast waarbij alle lampjes gaan branden.Afgelopen maanden vaak te maken gehad met haperend beeld. Na opstarten deed de ontvanger het dan weer. Bijzonder storend als je een serie of film zit te kijken!!Graag een oplossing
halloalles wat je hier kan lezen uitgeprobeerd ben tv aan het kijkenzwart scherm en na verloop start de decoder weer open je kan weer tv kijken en je wacht tot hij weer uit gaat ik hoop op een oplossing klantnummer <verwijderd door moderator ivm privégegevens> groet koos
Goedemiddag, Ik heb een paar weken geen tv gekeken. Want heerlijk netflix en dat moet ook kunnen.Echter wilde ik gisteren avond de box aan zetten ( ja sorry stroom gaat uit als ik het niet gebruik )En nu doet hij niks meer, geen blauw lampje.Stekker in stop contact gestopt waar de nest op zit dus die werkt maar ook geen soelaas.Box is ook koud. Dus ik vermoed dat de voeding niet meer werkt?Kan er een nieuwe worden gestuurd?
Hi,Sinds een paar dagen doet mijn tv ontvangst erg raar! Ik krijg nu continu de melding dat er iets is foutgegaan bij het afspelen van het kanaal (interactieve televisie). Ik kan wel naar apps toe en het internet werkt wel. Als ik op ok druk gebeurt er ook niks, heb ook het modem al gereset maar zonder resultaat.
Onze decoder heeft kuren. Hij ging al wekenlang steeds niet aan. Als we dan de stekker eruit haalden en weer erin, deed hij het tnt wel weer. Maar nu gaat hij helemaal niet meer aan.Via de klantenservice kreeg ik de tip voor een fabrieksreset. Ik moest beginnen met de stekker van decoder en modem eruit te halen … maar toen viel (natuurlijk) de telefoonverbinding weg!En ik heb geen zin in wéér een half uur in de wacht hangen.Dus wat kan ik nog proberen om het probleem op te lossen? Hoe doe ik een fabrieksreset? Of is deze decoder niet meer te redden?
Hallo, Laatste tijd hebben we steeds vaker haperend beeld. Ik kan het niet goed omschrijven. Beeld wordt voor groot gedeelte grijs en grijze gedeelte bestaat dan uit blokjes. . Duurt ongeveer een seconde per keer, maar wel 5 keer per minuut.Dit duurt al aantal weken op beide boxen.Alles gereset, maar deze storingen gebeuren alleen vaker.Waar kan dit door komen en wat valt eraan te doen?
Beste Tele2,Sinds een poosje herstart onze TV decoder vaak vanzelf. Soms wel 6 of 7 keer achter elkaar, voordat hij eindelijk ´goed´ doorstart.Dit gebeurt niet altijd, maar wel heel erg vaak. Áls het gebeurt, dan is dat meestal direct na het aanzetten, of heel soms tussen het tv kijken door.De internetverbinding zelf is dan nog steeds prima, zo stabiel als je kunt wensen, en zal het probleem zeker niet zijn.We hebben de decoder en zijn voedingsadapter al zeker een jaar of 10 in bezit.Ik verdenk de voedingsadapter ervan de boosdoener te zijn. Het merk, ´Sunfone´, kom ik hier op het forum veelvuldig tegen, waarbij Tele2 aangeeft dat er problemen mee bekend zijn.Is het mogelijk om ons een vervangende voedingsadapter toe te sturen ?Onderstaand een (eigen) foto van onze adapter. Bij voorbaat dank,Met vriendelijke groet,Marco de Jonge.
Goedemorgen, Mijn TV laat geen beeld meer zien, het geluid werkt prima. En het beeld werkt wel ls ik via de laptop youtube/netflix op de TV laat draaien. Wat kan ik doen. Ik heb al alles aan/uit gezet.
Internet werkt. Alles is aangesloten. Als ik interactieve tv wil starten start hij wél op maar vervolgens valt hij weg en doet niets meer. Wat nu?
Bij het aansluiten van mijn televisie verbinding krijg ik de foutmelding dat het maximum aantal digititale iTV decoders is aangesloten (Foutcode D1)Hopelijk kunnen jullie mij hier mee helpen.Met vriendelijke groet,Thomas
Gisteravond werd plotseling de internetverbinding verbroken (verbinding, geen internet) ook de televisie ging op zwart. Na wat troubleshooten (kabels nagekeken, modem gereset e.a.) tot de conclusie gekomen dat het aan de infrastructuur moet liggen waar Tele2 op meelift.Vanmorgen gechat met een medewerker van Tele2, die me in elk geval kon vertellen dat ik niet was afgesloten (ook zoiets). Verder kon mijn modem kennelijk ook worden waargenomen als zijnde actief. Even later werd me verteld dat er zich een andere klant had aangediend met hetzelfde probleem ook in Sittard - daar woon ik, in Sittard.De medewerker meende vanaf dat moment dat er inderdaad sprake kon zijn van storing. Ik moest morgen maar terugbellen. Want nu was er geen technisch personeel aanwezig.Kennelijk is het dus zo, dat als ik of iemand anders hier niet achteraan ga Tele2 geen monteur gaat inschakelen om de infrastructuur te controleren. Intussen zit ik al twee dagen zonder service en moet ik wel de volle mep betalen v
Mijn tv doet het niet, heb alles geprobeerd maar nog steeds krijg ik op me tv scherm bezig met opstarten
Ik heb net een film gehuurd, hij staat wel bij ,mijn tv>gehuurd. Maar de film start niet. Als foutmelding geeft hij al de hele dag aan "fout bij afspelen van dit media item. Ik heb het kastje en electra al 3 x uit gezet. Dus dat heeft ook niet geholpen.
Hallo, Ik krijg inmiddels al een paar maanden de melding “Geen verbinding. Controleer of het modem goed aangesloten is.” op mijn TV. Ik heb al de stappen gevolgd om te controleren of je modem goed is aangesloten, modem al gereset etc. maar het helpt allemaal niet. Mijn WiFi verbinding werkt wel gewoon. Kunnen jullie hier mee helpen?
Sinds een paar weken werkt de tv app niet meer op de Ipad. Updatenvan de ipad en de app werkten niet.
Hallo,Volgens mijn gegevens, heb ik het TV Light abonnement. Met 47 zenders. O.a. Spike.Nu moet ik mij gaan abonneren op Spike. Wat heb ik gemist?
Hi, Heb al aantal topics hierover gezien, maar niets zo 123 waar ik mee zit. Heb sinds een tijdje een nieuwe Samsung tv: de UHD 4K 55TU7100. Heb in het begin direct de universele afstandsbediening gebruikt (van Samsung) om mijn Sonos en Tele2 kastje op aan te sluiten. Dat ging perfect, maar opeens lukte het niet meer om ‘m te koppelen aan het Tele2 kastje. Tijdens het instellen krijg ik uiteindelijk de optie om de fabrikant of het modelnummer in te tikken om zo eventueel connectie te krijgen, maar ik kan nergens de fabrikant of het modelnummer vinden. Kan iemand mij verder helpen of heeft iemand een idee hoe ik het weer werkend krijg? Heb het ook al via HDMI 1 en HDMI 2 (ARC) geprobeerd.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.