beantwoord

Kerstactie televisie werkt niet (Kerst met Tele2)

  • 23 December 2020
  • 7 reacties
  • 434 x bekeken

Vanmorgen een mededeling in beeld dat ik tot een paar dagen in januari onder andere gratis naar Ziggo Sport kan kijken. Je voelt hem al aankomen: U bent niet bla, bla, bla.

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 24 December 2020, 16:22

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hey @h.stoute,
Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw Kerstcadeau van ons.

Van 23 december tot en met 04 januari krijg je van ons gratis extra zenders die normaal gesproken ons pluspakket zitten. Als je geen toegang hebt tot deze zebders, probeer dan even jouw modem een herstart te geven en daarna jouw tv-ontvanger. Dan maakt deze opnieuw verbinding en hopelijk werkt het dan!

Laat je weten of het heeft geholpen? Geniet ervan en hele fijne dagen gewenst! :evergreen_tree::santa_tone1:

 

Helaas heeft herstarten bij de 2 decoders die ik heb, niet geholpen. Helaas ook niet voor het eerst.

 

Heb je de modem ook een herstart gegeven?

Helpt ook niet. Nog iets meer dan een maand, dan ga ik naar een andere provider. Zou dat er iets mee te maken hebben?

Reputatie 7
Badge +12

Dan besteden ze zeker geen marketing inspanningen meer aan je? Email kun je als niet verzonden beschouwen.

Ik denk ook dat ik het niet krijg omdat mijn abonnement per 3 februari eindigt. Zielig maar het is zo. Ga ik zonder spijt weg na zoveel jaren.

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @h.stoute,

Ik heb het voor je nagevraagd en deze actie is ook voor jou geldig! 
Ziggo Sport Totaal kan je kijken op Tweede kerstdag en de andere vier zender van 23 december tot 4 januari!

Als het niet werkt herstart dan je modem en daarna je tv-ontvanger. Het zou echt moeten werken!
Het gaat om de volgende zenders:

Nick Jr.
Telekids
BabyTV
MyZenTV
Ziggo Sport Totaal

Fijne dagen gewenst! :evergreen_tree::santa_tone1: