De Tele2 community stopt op dit domein
Alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Goedemiddag Me vriend heeft een nieuwe simkaart maar omdat de oude kapot is kan ik hem niet activeren omdat je een sms moet ontvangen maar die kan ik natuurlijk niet ontvangen. Hoe moet ik hem nu activeren? Groetjes sanne
.
Na het overschakelen van het nieuwe netwerk kan ik nog maar 1x de "nog 1gb" sms versturen. Dit werkt 1x nadat ik een sms heb gekregen dat ik 80% heb verbruikt maar daarna werkt het niet meer en zit ik daarna op 100% verbruikt Via de app gaat het ook niet want ik heb dan geen internet om opnieuw aan te vragen. Maar zelfs met wifi krijg ik te horen dat er geen databundels beschikbaae zijn. Ik heb de nieuwe tele 2 app gedownload en de oude verwijderd. Dus al bij al kan ik maar 6 gb gebruiken per dag..
Ik heb vandaag mijn nieuwe simkaart van Tele2 mogen ontvangen. En deze heb ik z.s.m. nodig om fatsoenlijk te kunnen studeren... Ik kan het nummer niet activeren bij MijnTele2 omdat "het nummer (nog) niet bekend is". HELP HELP HELP!!!Ik hoop met heel mijn hart dat morgen (zondag) iemand van Tele2 (of iemand anders die mij kan helpen) dit leest en dit voor mij zou kunnen regelen…Ik zal morgen nog eens proberen uiteraard. Mvg, Martijn
Bundelbooster werkt echt niet meer goed na jullie update. Ik snap dat jullie een update wilden doen. Maar dan verwacht ik ook een UPdate en geen DOWNgrade… Nu ik een extra gb wil aanschaffen (1) meld het sms en de applicatie systeem het te laat of niet. Waardoor ik weer langer moet wachten. (2) Ik moet eerst mijn mobiele netwerk uitzetten en weer aanzetten om uberhaupt weer verbinding te krijgen na de bundelbooster.
Hallo,ik heb een tijdje terug de Apple Watch 6 cellular aangeschaft net na het verlengen van mijn abonnement. Nu zie ik dat dit met tele 2 niet mogelijk is net een paar dagen over het opzegtermijn. Ik heb nog 12 maanden te gaan en vind het wel erg zonde van mijn aankoop. Kan ik nog met geluk mijn abonnement opzeggen en overstappen naar Vodafone? Ik kan moeilijk twee abonnementen nemen en heb de cellular functie echt nodig in het dagelijkse leven.
dag ik ben in december overgestapt naar Vodafone nu zou vandaag die ingaan maar ik heb geen sms en niks gekregen en het werkt ook niet maar tele2 nog wel terwijl mijn abonnement 27 januari zou moeten stoppen hoe is dit mogelijk?
Goedemiddag,Hopelijk kan iemand mij helpen met bovenstaande problematiek. Ik wil iemand van tele2 bereiken, maar telefonisch zijn er 23 en 55 wachtenden voor mij :-( En via de chat krijg ik ook geen medewerker. Mobiel bellen en sms-en lukt nu niet omdat de simkaart niet is geactiveerd. Activeren lukt dus niet omdat ik geen mijn tele2 kan aanmaken, want met het aanmaken krijg ik een sms-code die ik niet ontvang of een mailtje die ik ook niet ontvang. Hopelijk kan het nu snel opgelost worden,Vriendelijke groet Franciska van der Wal
Waarom is mijn blokkade nog niet verwijderd? Meerdere malen de telefoon aan en uitgezet en inmiddels 1,5 uur geleden de achterstallige rekening al betaald.
Beste m/v, Ik heb een nieuwe simkaart ontvangen. Mijn oude simkaart is klaarblijkelijk al online afgekoppeld. Ik kan dus niet meer bellen (alleen WIFI werkt uiteraard). Om mijn nieuwe simkaart te activeren, moet mijn oude nog in staat zijn SMS te ontvangen of telefoneren naar de klantenservice.Dat is helaas beide onmogelijk. Zouden jullie mij hier aub mee kunnen helpen? Groet
Hoi.Mijn abonnement bij KPN verloopt 23-02-2021. Ik heb in december al een nieuw abonnement geregeld bij Tele2 met nummerbehoud. Is het de bedoeling dat ik de simkaart van Tele2 dan vanaf de 23ste van februari ga gebruiken? Zo ja, krijg ik dan voor de maand februari dubbele kosten omdat ik beide providers die maand gebruik? Mijn laatste vraag is, kan ik dan ook gelijk de 23ste met het kaartje van Tele2 mijn eigen nummer gebruiken? Groetjes,Denise
Heb net een abbo aangemaakt ,maar jullie hebbe helemaal niet om mijn E-mail gevraagd maar er stond we sturen een bevestiging naar je e-mail maar dat kan dus niet omdat ik dat nergens heb hoeven invullen groetjes a thomassen
Ik heb afgelopen maand 2 verkeerde internetbundels gekocht voor een gebied waar ik mij niet bevond. Ik heb die internetbundels daarom dus ook niet kunnen gebruiken en zou dit geld graag terug willen. De geldige periode van de internetbundels is al verstreken.
Hallo,Vandaag een nieuwe simkaart gekregen met telefoon. Heb ik geen netwerk en waarschijnlijk activeert worden.Ik heb nu 2 abbo's lopen. Dat is goed, maar kan echter hierdoor de simkaart niet via de site activeren. Iemand die mij hierbij kan helpen. Dank u voor de tijdMet vriendelijk groet,MT
Goedeavond,Mijn rekeing voor december was te laat betaald deze is inmiddels voldaan maar de blokkade is helaas nog niet opgeheven. Kunnen jullie dit alsnog doen. Met vriendelijke groet.
Ik word nu al twee maanden lastiggevallen door hetzelfde scam nummer (+31 85 105 1368). Het nummer heb ik geblokkeerd, maar mijn voicemail word steeds ingesproken met ‘ toets 1 om door te gaan’ (=duidelijke scam). Ondertussen heb ik mijn voicemail moeten uitschakelen.Hier heb ik al een onderzoeksformulier voor ingevuld bij tele2. Echter kreeg ik terug dat die is afgekeurd zonder toelichting waarom. Zojuist heb ik het nogmaals ingevuld. Hierin staat alleen dat ze niets kunnen doen als ik niet opneem?! Opnemen wil ik absoluut niet met dit soort nummers. Wat kan ik nog meer doen? Ik krijg de klantenservice niet te pakken met het nummer op de website. Ik zou het erg vervelend vinden als ik mijn nummer moet wijzigen om hier vanaf te komen.
Sinds gisternacht ben ik (onvrijwillig) naar een ander netwerk overgezet. Op dit nieuw netwerk merkte ik meteen een groot verandering. Ik kan namelijk geen extra GB aanvragen als mijn bundel 80% verbruikt is, pas als het 100% verbruikt is. Dit werkt best wel tegenstrijdig aangezien je via de app extra data moet aanvragen, maar je hebt hiervoor dus internet nodig.Ik ben ervan bewust dat ik een SMS kan sturen om een GB aan te vragen, maar toch ben ik benieuwd waarom ik pas kan aanvragen als ik 100% m’n internet heb verbruikt? Waarom niet gewoon op 80%? Ik heb het forum doorgekeken en er zijn meerdere mensen die dit hebben aangekaart. Nu ben ik benieuwd of dit vanaf nu altijd zo blijft of dat het een tijdelijk iets is? Ik heb de klantenservice gebeld en er werd mij verteld dat ik vanaf morgen weer normaal data kan aanvragen, maar in een van de threads lees ik dat het overzet naar ander netwerk juist het doel was om dit te veranderen.Voor de mensen die al een tijdje zijn overgezet naar het
beste mensen, Wat is er aan de hand? Ik werd vanochtend wakker.Was aan het studeren maakte eigenlijk geen gebruik van telefoon en was ineens door mijn bundel.Vervolgens moest ik binnen 10 minuten weer opwaarderen. Nu had ik het idee dat rond middernacht weer daglimiet wordt ververst en na anderhalf uur krijg ik bericht dat ik door de bundel heen ben. Hoe kan dit?
Goedendag,In tegenstelling tot wat de klantenservice mij vertelde, is mijn oude SIM gedeactiveerd. Ik heb inmiddels een nieuwe SIM ontvangen, maar deze moet nog geactiveerd worden.Helaas heb ik geen mogenlijkheid om te bellen met de helpdesk zonder werkende SIM, en vroeg ik mij af of er een andere mogenlijkheid was om dit te regelen. Via een chat of mail o.i.d.Alvast bedankt,Daniel
Hoi,twee wekelijkse stop simkaartservice met werk.Sim kaart wilt schrijven dat het niet is geactiveerd.Als je een slechte sim hebt, heb ik een nieuwe bestelling. Ik heb twee nieuwe kaarten.Ik stop in een telefoon en nu is er niets. We loggen in op het Tele2-account om de kaart te activeren. Ik heb de cijfer simkaart in de rekening ingevoerd.Ik heb geen sms-code. daarom kan ik de kaart niet actief zijnIk ben in een ziekenhuis in Tsjechië, ik kan niet lezen, maar ik kan bij Tele2 niet naar Nederland om geld te verliezen!Hoe kan ik schrijven?Dank je.
Ik wil mijn nieuwe simkaart activeren alleen kan dat alleen via de klantenservice aangezien mijn oude simkaart niet meer werkt. Ik heb gebeld vandaag zaterdag om 17:45 en toen werd er gezegd dat jullie gesloten zijn. Maar op de website staat dat jullie tot 18:00 open zijn?.. ik ben nu al een paar dagen niet bereikbaar en wil graag met spoed mijn nieuwe simkaart activeren. Kan iemand mij daarbij helpen??
Krijg na het invoeren van het simkaart nummer de activatie code niet.. nu doen beide simkaarten niks... en kan niemand vd klantenservice meer spreken dus zit er lekker mee..
Ik heb donderdag een e-mail ontvangen waarin staat dat ik over ben gezet op het nieuwe systeem en hier gebruik van kan maken, direct hierna ontving ik nog een e-mail waarin staat dat mijn telefoon niet konden bereiken ( ik was gewoon bereikbaar en de simkaart was actief).Ik zou een nieuwe simkaart toegestuurd krijgen, wel werd meteen mijn mobiele data en netwerk afgesloten. Aangezien ik mantelzorger ben van mijn vader en dus contactpersoon ben voor het ziekenhuis, huisarts etc was dit flink balen.Die avond kon ik nog wel de spoedeisende hulp bellen, maar niet meer teruggebeld worden dit zorgde op dat moment voor paniek natuurlijk. Nu heb ik vandaag eindelijk mijn simkaart binnen maar deze kan niet geactiveerd worden aangezien mijn oude simkaart geen netwerk/bereik heeft (en geen klantenservice beschikbaar).Kan iemand mij alsjeblieft hierbij helpen?
In september nieuwe telefoon besteld, al jaren klant bij tele2. Schijnbaar had ik iets verkeerd geklikt waardoor ik een nieuw nummer kreeg, dat was niet de bedoeling. Toen mijn nieuwe abbonement in ging hebben ze mijn nummer overgezet op de nieuwe simkaart. Alles leek goed tot ik ineens rekeningen krijg met bedragen die ik niet helemaal begrijp. Dus wou ik eventjes kijken op mijn account. Helaas staat er dat er geen actief abbonement is, ik kan geen nieuw account aanmaken omdat mijn telefoonnummer al geregistreerd is. Ik kan niks veranderen omdat er continu staat geen abbo meer. Heel frustrerend want ik heb gewoon een abbonement op het telefoonnummer wat ik al had... Als ik via de app inlog geeft die aan nog geen actief telefoonnummer... Hoe kan ik dit oplossen??
Ik zal er geen doekjes omheen winden dat ik nogal nijdig ben vanwege deze gang van zaken. Ten eerste wordt zonder waarschuwing ineens mijn simkaart geblokkeerd omdat er vanuit de kant van Tele2 iets niet lukt (overzetten naar een nieuw netwerk, mijn telefoon is altijd aan geweest), waardoor ik nu zo’n 10 dagen zonder service heb gezeten. Wat nou als ik toevallig wél afhankelijk was geweest van mijn telefoonnetwerk? En dan komt de nieuwe simkaart binnen en dan moet je ook nog eens door allerlei hoepels en circulaire referenties springen op de Tele2 website om erachter te komen dat je toch echt gewoon de klantenservice zal moeten bellen… in 2021, kom op zeg dat moet toch gewoon online kunnen?Ok, rant voorbij, sorry daarvoor, kunt U ook niks aan doen.Ik heb een paar posts gezien op dit forum waar Tele2 medewerkers aanboden om de nieuwe simkaart online te activeren. Zou een van jullie zo vriendelijk willen zijn om dat voor mij te doen? Als U daar nog extra informatie voor nodig hebt versch
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.