1gb bundelbooster werkt niet goed!

  • 29 January 2021
  • 5 reacties
  • 195 x bekeken

Bundelbooster werkt echt niet meer goed na jullie update. 

Ik snap dat jullie een update wilden doen. Maar dan verwacht ik ook een UPdate en geen DOWNgrade… 

 

Nu ik een extra gb wil aanschaffen (1) meld het sms en de applicatie systeem het te laat of niet. Waardoor ik weer langer moet wachten. (2) Ik moet eerst mijn mobiele netwerk uitzetten en weer aanzetten om uberhaupt weer verbinding te krijgen na de bundelbooster. 

 

 


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7

De eerste sms wordt volgens mij eerder gestuurd dan dat de bundel op is. Dus als je dan meteen aanvult, dan lukt het niet, omdat de bundel nog niet op 80% zit. Bij de 2e sms zit je al op 100% en is de verbinding verbroken. Probeer eens aan te vullen als je op 80% verbruik zit van de bundel, los van de sms notificatie.

Nee het proces verloopt als volgt 

Ik krijg de 80% sms > neem een extra bundel > krijg de extra bundel > krijg een sms met 100% > kan het nog niet aanvullen > (proces verbruik mb's) > geen sms - geen mb's meer > mobiele netwerk is onbereikbaar / kruis door de netwerk symbool > vraag weer een nieuwe bundel aan > nog steeds geen bereik > switch naar mijn tweede simkaart > wacht een moment > switch terug naar tele2 en krijg dan pas minn extra bundel. 

Reputatie 7

Nee het proces verloopt als volgt 

Ik krijg de 80% sms > neem een extra bundel > krijg de extra bundel > krijg een sms met 100% > kan het nog niet aanvullen > (proces verbruik mb's) > geen sms - geen mb's meer > mobiele netwerk is onbereikbaar / kruis door de netwerk symbool > vraag weer een nieuwe bundel aan > nog steeds geen bereik > switch naar mijn tweede simkaart > wacht een moment > switch terug naar tele2 en krijg dan pas minn extra bundel. 

Is dat de 100% sms voor de oorspronkelijke bundel (die nog niet op was)? Of voor 100% van de extra bundel? In het eerste geval kan je inderdaad geen bundel bestellen, omdat je dat al hebt gedaan. In het tweede geval mist er een sms voor de 80% grens van de extra bundel.


Kunnen jullie dit nog zien???
Gelukt! Je BundelBooster van 1GB is nu actief.
1 min. geleden!

Kunnen jullie de symbolen zien???
Geen netwerk!

 

Reputatie 7

“Jullie”? Ik ben ook maar een klant op het forum. Er is ook een Tele2 moderator actief, maar die behandelt topics op volgorde. Direct contact is er alleen telefonisch. In je screenshot kunnen we net niet de voorgaande sms zien, zodat we kunnen zien dat je de 100% sms van de 5GB bundel ontvangt en daarna de 100% sms van de 1GB bundel. Oftewel, het ontbreken van de 80% sms van de 1GB bundel is met deze screenshot niet vast te stellen. Na verbruik van 100% van de 1GB bundel klopt het dat je verbinding nu wordt verbroken. Het is dan nodig je vliegtuig stand even aan en uitte zetten of je toestel te herstarten. Er wordt aan gewerkt om dat te verbeteren.