Skip to main content

Hoi,
twee wekelijkse stop simkaartservice met werk.
Sim kaart wilt schrijven dat het niet is geactiveerd.
Als je een slechte sim hebt, heb ik een nieuwe bestelling. 
Ik heb twee nieuwe kaarten.
Ik stop in een telefoon en nu is er niets. We loggen in op het Tele2-account om de kaart te activeren. 
Ik heb de cijfer simkaart in de rekening ingevoerd.
Ik heb geen sms-code. daarom kan ik de kaart niet actief zijn
Ik ben in een ziekenhuis in Tsjechië, ik kan niet lezen, maar ik kan bij Tele2 niet naar Nederland om geld te verliezen!
Hoe kan ik schrijven?
Dank je.

Ik vermoed dat je Google vertalen hebt gebruikt, want je tekst is niet te begrijpen. Ik vermoed dat je simkaart niet meer werkt. Als je inmiddels een nieuwe simkaart hebt ontvangen, dan kan de klantenservice deze activeren. Zij zijn bereikbaar via telefoon, via de chatbot (vraag een medewerker te spreken, tijdens openingstijden), via sociale media of wacht tot hier een Tele2 moderator reageert.


Hoi @erny,
Welkom op de Community. Ik ga je meteen helpen met jouw simkaart.

We zetten iedereen over naar ons nieuwe netwerk. Het nieuwe netwerk heeft allerlei voordelen zoals 4G roaming in de EU en je maakt gebruik van het best geteste netwerk van Nederland. We hebben er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat het overzetten soepel verloopt. Ik kan er in ieder geval voor zorgen dat jouw simkaart zo snel mogelijk wordt geactiveerd. Is het inmiddels gelukt met activeren van jouw simkaart met de tip van @pipodeclown? Zo niet, stuur dan jouw gegevens en het simkaartnummer door in een privébericht  en dan zorg ik ervoor dat jouw simkaart meteen geactiveerd wordt! 

Ik sta voor je klaar!