Activeren nieuwe simkaart hulp

  • 27 January 2021
  • 9 reacties
  • 136 x bekeken

Hallo,

Vandaag een nieuwe simkaart gekregen met telefoon. Heb ik geen netwerk en waarschijnlijk activeert worden.
Ik heb nu 2 abbo's lopen. Dat is goed, maar kan echter hierdoor de simkaart niet via de site activeren. Iemand die mij hierbij kan helpen. Dank u voor de tijd


Met vriendelijk groet,
MT
  


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Het snelst gaat het als je even de klantenservice belt.

Bedankt, heb even gebeld. Duurde even maar gaat waarschijnlijk vanavond goedkomen.

Tot nu toe nog steeds niet opgelost.

Reputatie 7
Badge +12

Bijzonder, normaal voeren ze het direct in. Bel anders vanmorgen nog een keer, dan krijg je een andere medewerker aan de lijn.

Heh…..echt geen zin in weer 20min in de wacht

Reputatie 7
Badge +12

Dan wacht je even tot de moderator hier aan jouw topic toe is. Die is ook altijd bereid dit klusje te klaren!

Reputatie 6
Badge +2

Hoi @Don2one,

Welkom op de Community! Supernice dat je een nieuw toestel hebt besteld. Ik ga je meteen helpen met het activeren van jouw simkaart!

Wow, twee abonnementen bij ons? Dan ben je echt een topklant! Jammer dat het activeren van de simkaart niet soepel verloopt. Het is drukker dan normaal bij onze klantenservice. Geen zorgen, je bent bij mij aan het juiste adres. Ik ga ervoor zorgen dat jouw simkaart zo snel mogelijk wordt geactiveerd. Stuur je 06-nummer en het simkaartnummer door in een privébericht en dan zorg ik ervoor dat jouw simkaart meteen geactiveerd wordt! 

Ik sta voor je klaar! 

Hoi Cas, bedankt voor de warme welkom.
Is er nog een actie als ik er twee bij jullie heb lopen?? :)

Dat klopt Eric, maar echter ging het dit keer niet direct. Medewerker heeft toen mijn issues doorverwezen.

DM staat klaar en wordt nu verstuurd! Heel erg bedankt Cas, super top!

Goedemorgen,

 

Onlangs is mijn telefoon gestolen en heb ik de simkaart van deze telefoon geblokkeerd en een aantal dagen later een nieuwe ontvangen. Nu kan ik deze niet activeren omdat ik de SMS-code hiervoor niet kan ontvangen. Ook kan ik niet bellen met de klantenservice omdat ik geen bereik heb doordat de SIM-kaart nog niet werkt. Is er een manier hoe dit wel zou moeten lukken?

 

Ik zie graag een reactie tegemoet, alvast bedankt!