beantwoord

Simkaart activeren

  • 23 January 2021
  • 5 reacties
  • 253 x bekeken

Ik heb donderdag een e-mail ontvangen waarin staat dat ik over ben gezet op het nieuwe systeem en hier gebruik van kan maken, direct hierna ontving ik nog een e-mail waarin staat dat mijn telefoon niet konden bereiken ( ik was gewoon bereikbaar en de simkaart was actief).

Ik zou een nieuwe simkaart toegestuurd krijgen, wel werd meteen mijn mobiele data en netwerk afgesloten. Aangezien ik mantelzorger ben van mijn vader en dus contactpersoon ben voor het ziekenhuis, huisarts etc was dit flink balen.

Die avond kon ik nog wel de spoedeisende hulp bellen, maar niet meer teruggebeld worden dit zorgde op dat moment voor paniek natuurlijk. Nu heb ik vandaag eindelijk mijn simkaart binnen maar deze kan niet geactiveerd worden aangezien mijn oude simkaart geen netwerk/bereik heeft (en geen klantenservice beschikbaar).

Kan iemand mij alsjeblieft hierbij helpen?

 

 

icon

Beste antwoord door pipodeclown 24 January 2021, 00:44

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

De klantenservice kan dit direct voor je activeren. Bel ze maandag even met een andere telefoon.

Reputatie 7

Of tijdens openingstijden de chatbot vragen een medewerker te spreken, via social media webcare benaderen of hier wachten tot er na het weekend een Tele2 moderator reageert.

Via de chatbot krijg ik alleen een telefoonnummer, waar ik dan toch naar moet bellen.
Ik heb even geen andere telefoon in mijn buurt, ik zal de webcare even proberen.

Reputatie 7
Badge +12

Vraag aan de chatbot op hun webpagine: “MEdewerker spreken”

Het is gelukt!

Bedankt voor het meedenken :)