Skip to main content

Goedeavond,

Mijn rekeing voor december was te laat betaald  deze is inmiddels voldaan maar de blokkade is helaas nog niet opgeheven. Kunnen jullie dit alsnog doen.

 

Met vriendelijke groet.

Kun je nog even met een andere telefoon naar de klantenservice bellen? In de avond zijn er geen moderators op dit forum.


Het ligt eraan hoe je hebt betaald, via de iDeal link of eigen overboeking. Het is tevens niet duidelijk wanneer je die betaling precies gedaan hebt. Controleer of het de dag na de iDeal betaling werkt. Bij een handmatige overboeking duurt het 5 werkdagen.


Hoi @Dhushita ,


Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen om je zo snel mogelijk weer aan te sluiten.

Is het inmiddels gelukt om weer aangesloten te worden? Want anders help ik je hier meteen mee. Om jou aan te sluiten heb ik een betaalbewijs nodig en deze kan je op verschillende manieren naar mij toe sturen. Stuur mij een privébericht en dan leg ik het helemaal uit en help ik jou zo snel mogelijk verder.

Ik hoor graag van je!