beantwoord

simkaart activeren !

  • 23 January 2021
  • 2 reacties
  • 94 x bekeken

Ik wil mijn nieuwe simkaart activeren alleen kan dat alleen via de klantenservice aangezien mijn oude simkaart niet meer werkt. Ik heb gebeld vandaag zaterdag om 17:45 en toen werd er gezegd dat jullie gesloten zijn. Maar op de website staat dat jullie tot 18:00 open zijn?.. 

ik ben nu al een paar dagen niet bereikbaar en wil graag met spoed mijn nieuwe simkaart activeren. Kan iemand mij daarbij helpen??

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 26 January 2021, 12:23

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Maandag is de klantenservice weer op. In het weekend zijn er helaas geen moderators op het forum.

Reputatie 6
Badge +2

Hey Thesie,

Welkom op de Community. Ik ga je meteen helpen met jouw simkaart.

We zetten iedereen over naar ons nieuwe netwerk. Het nieuwe netwerk heeft allerlei voordelen zoals 4G roaming in de EU en je maakt gebruik van het best geteste netwerk van Nederland. We hebben er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat het overzetten soepel verloopt. Mijn excuses voor het ongemak, ik kan mij voorstellen dat je dit niet prettig vindt. De klantenservice is op zaterdag tot 18.00 open, ik ga dit verder uitzoeken. Ik kan er in ieder geval voor zorgen dat jouw simkaart zo snel mogelijk wordt geactiveerd. Is het inmiddels gelukt met activeren van jouw simkaart met de tip van eric? Zo niet, stuur dan jouw gegevens en het simkaartnummer door in een privébericht  en dan zorg ik ervoor dat jouw simkaart meteen geactiveerd wordt! 

Ik sta voor je klaar!