beantwoord

Tele2 unlimited binnen anderhalf uur door data heen, hoe dan?

  • 26 January 2021
  • 7 reacties
  • 483 x bekeken

beste mensen,

 

Wat is er aan de hand? Ik werd vanochtend wakker.Was aan het studeren maakte eigenlijk geen gebruik van telefoon en was ineens door mijn bundel.Vervolgens moest ik binnen 10 minuten weer opwaarderen. Nu had ik het idee dat rond middernacht weer daglimiet wordt ververst en na anderhalf uur krijg ik bericht dat ik door de bundel heen ben. Hoe kan dit? 

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 27 January 2021, 09:51

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Dan heb je waarschijnlijk heel veel video op je telefoon gekeken, een telefoon backup gemaakt of een software update gedownload?

Meestal kun je in je telefoon bekijken waar jouw telefoon de data aan verbruikt heeft. Een provider mag die details niet inzien of opslaan.

Eric, geen van deze drie. Ik had vanmiddag hier ook al last van en mijn telefoon niet gebruikt. Sinds dat ik over ben gezet naar 4g is  de kwaliteit zo slecht geworden en loop ik tegen allerlei problemen aan .Gistermiddag had ik mijn telefoon niet gebruikt en zag ik later ineens een melding dat ik mijn bundel had verbruikt. vervolgens kreeg ik om de 10 minuten een berichtje. Ik gebruikte alleen whattsap even. Tele2 gebeld , bleek dat de instellingen op T mobile stonden vervolgens kon ik een uur internetten met 1 gb. Toen opgewaardeerd. En vervolgens had ik ern kwartier geen internetbereik. Verwacht dat ik om 2400 weer bundel had. En toen kreeg ik anderhalf uur later bericht dat mijn bundel op was. Ik begrijp dat niet. En wat betekent het dat als ik mijn tele2 app kijk dat over 6 dagen nieuwe bundels zijn.Mijn bundel is toch iedere nacht Of is dat hetgeen wat er verandert is? 

Er wordt over de 24 uurs unlimited bundel geklaagd door mensen dat ze maar 100mb krijgen als ze deze bestellen. Misschien dat hier nu ook iets dergelijks fout gaat? 

shika bedoel je dat ipv 5gb aanvulling mensen 1gb krijgen?

 

Ik was zojuist gaan rusten. enige wat ik voor die tijd heb gedaan is hier een bericht sturen. En bleek dat rond 8 uur ik 80% op heb verbruikt. Maar zag het 3 min. geleden pas. En kon niet opwaarderen want volgens de app had ik nog 500 mb over. 

Kun je zoals eric zei ook nakijken hoeveel data je verbruikt hebt en door welke toepassing dit gebeurd is op je telefoon? (bij instellingen - verbindingen - gegevensverbruik bijvoorbeeld?)

Reputatie 7
Badge +12

Bij mij zit het onder instellingen / wifi en netwerk / Datagebruik

Heb even op het twitter account van tele2 gekeken, en ik zie dat er hier meer meldingen over zijn.

Het lijkt erop dat het bericht dat je door je databundel heen bent foutief wordt gestuurd door tele2 op een moment dat je gewoon nog data hebt. Kijk bijvoorbeeld ook naar dit twitter gesprek met de helpdesk: https://twitter.com/coliverism/status/1354114893260218369

 

De fout lijkt dus bij tele2 te zitten, ik hoop dat het snel opgelost wordt (of misschien al is)