Krijg na het invoeren van het simkaart nummer de activatie code niet.. nu doen beide simkaarten niks... en kan niemand vd klantenservice meer spreken dus zit er lekker mee..
Maandag is de klantenservice weer op. In het weekend zijn er helaas geen moderators op het forum.
haha en dan moet ik zonder een werkende simkaart to maandag ?? Wat is dit voor service.... alles werkte tot die onzin met een nieuwe simkaart.. wat een onzin dit...
Moderator Cas van Tele2 legt het in dit topic uit.
Je kunt de activatiecode niet ontvangen als je geen actieve simkaart hebt. De simkaart wordt niet geactiveerd verzonden om te voorkomen dat anderen kosten kunnen maken op jouw abonnement. Alleen de klantenservice of een Tele2 moderator kan de simkaart voor je activeren.
Hey Mani020,
Welkom op de Community. Ik ga je meteen helpen met jouw simkaart.
We zetten iedereen over naar ons nieuwe netwerk. Het nieuwe netwerk heeft allerlei voordelen zoals 4G roaming in de EU en je maakt gebruik van het best geteste netwerk van Nederland. We hebben er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat het overzetten soepel verloopt. Mijn excuses voor het ongemak, ik kan mij voorstellen dat je dit niet prettig vindt. Ik kan er in ieder geval voor zorgen dat jouw simkaart zo snel mogelijk wordt geactiveerd.
Is het inmiddels gelukt met activeren van jouw simkaart met de tips van
Ik sta voor je klaar!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.