Ik heb afgelopen maand 2 verkeerde internetbundels gekocht voor een gebied waar ik mij niet bevond. Ik heb die internetbundels daarom dus ook niet kunnen gebruiken en zou dit geld graag terug willen. De geldige periode van de internetbundels is al verstreken.
beantwoord
verkeerde internetbundel gekocht
Beste antwoord door Cas van Tele2
Hallo Gianna,
Welkom op de Community! Ik ga je helpen met een oplossing voor jou niet gebruikte internetbundels.
Mijn excuses voor de late reactie. Dit topic is aan mijn aandacht ontglipt! Om welke bundel gaat het precies en wat is er gebeurd dat je deze per ongeluk hebt aangeschaft? Het is mogelijk dat ik dit voor jou kan vergoeden maar daarvoor moet ik eerst overleggen met de financiele afdeling. Ik beloof je dat ik mijn best ga doen hiervoor!
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.