Ik zal er geen doekjes omheen winden dat ik nogal nijdig ben vanwege deze gang van zaken. Ten eerste wordt zonder waarschuwing ineens mijn simkaart geblokkeerd omdat er vanuit de kant van Tele2 iets niet lukt (overzetten naar een nieuw netwerk, mijn telefoon is altijd aan geweest), waardoor ik nu zo’n 10 dagen zonder service heb gezeten. Wat nou als ik toevallig wél afhankelijk was geweest van mijn telefoonnetwerk? En dan komt de nieuwe simkaart binnen en dan moet je ook nog eens door allerlei hoepels en circulaire referenties springen op de Tele2 website om erachter te komen dat je toch echt gewoon de klantenservice zal moeten bellen… in 2021, kom op zeg dat moet toch gewoon online kunnen?
Ok, rant voorbij, sorry daarvoor, kunt U ook niks aan doen.
Ik heb een paar posts gezien op dit forum waar Tele2 medewerkers aanboden om de nieuwe simkaart online te activeren. Zou een van jullie zo vriendelijk willen zijn om dat voor mij te doen? Als U daar nog extra informatie voor nodig hebt verschaf ik die graag.