beantwoord

Nieuwe simkaart, niet te activeren!?

  • 30 January 2021
  • 7 reacties
  • 166 x bekeken

Ik heb vandaag mijn nieuwe simkaart van Tele2 mogen ontvangen. En deze heb ik z.s.m. nodig om fatsoenlijk te kunnen studeren... 

Ik kan het nummer niet activeren bij MijnTele2 omdat "het nummer (nog) niet bekend is". HELP HELP HELP!!!

Ik hoop met heel mijn hart dat morgen (zondag) iemand van Tele2 (of iemand anders die mij kan helpen) dit leest en dit voor mij zou kunnen regelen…

Ik zal morgen nog eens proberen uiteraard.

 

Mvg,

 

Martijn

icon

Beste antwoord door eric 30 January 2021, 20:43

Bekijk origineel bericht

7 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Helaas is alle klantenservice van Tele2 op zondag gesloten. Maandagochtend zijn ze er weer. Als je ze met een andere telefoon belt wordt de simkaart direct geactiveerd.

Hartelijk bedankt voor de snelle reactie! Dit is nieuws wat ik natuurlijk al weet! 
Ik hoop dat er toch wellicht iemand die dit per toeval ziet er wat mee kan…
Misschien is het te hoopvol, maar proberen kan altijd toch?!
Ik zal morgen nog een maal kijken en anders zal het maandagmorgen worden.

Voor nu  (vanavond) heb ik een tijdelijke (dure) oplossing door een 10gb dagkaart aan te schaffen bij Ben (huidige provider)

 

 

Reputatie 7
Badge +12

Ik snap je hoop. Zet in jouw forum profiel details alvast je telefoon nummer en het nieuwe simkaart nummer. Dat is info die een moderator minimaal nodig heeft.

Ah, juist, bedankt eric!

Staat in mijn forum-details!

 

Reputatie 7
Badge +12

Top

Reputatie 7

Maak je gebruik van nummerbehoud? Dan wordt je Tele2 simkaart actief zodra je nummer wordt overgezet. Indien je hebt gekozen voor een nieuw nummer, dan heb je in één van de e-mails van Tele2 een link ontvangen, waarmee je de simkaart kunt activeren/registreren.

Maak je gebruik van nummerbehoud? Dan wordt je Tele2 simkaart actief zodra je nummer wordt overgezet. Indien je hebt gekozen voor een nieuw nummer, dan heb je in één van de e-mails van Tele2 een link ontvangen, waarmee je de simkaart kunt activeren/registreren.

Bedankt, dit was niet het geval.
Het is wel opgelost.

Reageer