beantwoord

E-sim voor applewatch

  • 28 January 2021
  • 7 reacties
  • 4501 x bekeken

  • Aan het warmlopen
  • 4 reacties

Hallo,

ik heb een tijdje terug de Apple Watch 6 cellular aangeschaft net na het verlengen van mijn abonnement. Nu zie ik dat dit met tele 2 niet mogelijk is net een paar dagen over het opzegtermijn. Ik heb nog 12 maanden te gaan en vind het wel erg zonde van mijn aankoop. Kan ik nog met geluk mijn abonnement opzeggen en overstappen naar Vodafone? Ik kan moeilijk twee abonnementen nemen en heb de cellular functie echt nodig in het dagelijkse leven.

icon

Beste antwoord door pipodeclown 28 January 2021, 23:51

Bekijk origineel bericht

7 reacties

Reputatie 7

Er is nog geen enkele Nederlandse provider die een eSIM aanbiedt die geschikt is voor de Apple Watch.

Toch wordt dit wel aangegeven op de Apple site dat t mobile Vodafone en kpn dit ondersteunen?

Reputatie 7

Toch wordt dit wel aangegeven op de Apple site dat t mobile Vodafone en kpn dit ondersteunen?

Zij bieden wel een eSIM, maar die is niet geschikt voor de Apple Watch, alleen voor een telefoon.

Is het dan wel zo dat als het in Nederland komt dat mijn Apple Watch geschikt is voor dit netwerk. Ik geloof dat het een Apple Watch is uit België of Frankrijk. Ik lees verschillende dingen. De een zegt dat dit niet mogelijk is de ander wel.

Tele2 NL ondersteunt de Apple Watch op dit moment niet. Ga naar https://www.apple.com/watch/cellular/ voor meer informatie over mobiele Apple Watch-abonnementen.
 

dit staat namelijk bij mijn Apple Watch lees ik nu. Ik neem aan dat dit geen probleem moet zijn toch? 😧

Reputatie 7

Geen enkele provider doet toezeggingen over het gaan ondersteunen van de Apple Watch in de toekomst. Je hebt dus geen zekerheid of het ooit in Nederland zal gaan werken.

De iPhones uit andere landen werken ook gewoon in Nederland, dus ik denk dat ondersteuning van de netwerken hier niet het probleem zal zijn.

Oke dat laatste was precies het antwoord wat ik zocht. Ik nam ook aan dat een iPhone uit België ook gewoon moet werken in Nederland. Dat stelt me al weer een beetje gerust.

Reageer