beantwoord

Activering simkaart

  • 26 January 2021
  • 2 reacties
  • 74 x bekeken

Goedendag,

In tegenstelling tot wat de klantenservice mij vertelde, is mijn oude SIM gedeactiveerd. Ik heb inmiddels een nieuwe SIM ontvangen, maar deze moet nog geactiveerd worden.
Helaas heb ik geen mogenlijkheid om te bellen met de helpdesk zonder werkende SIM, en vroeg ik mij af of er een andere mogenlijkheid was om dit te regelen. Via een chat of mail o.i.d.

Alvast bedankt,
Daniel

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 26 January 2021, 16:05

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hoi DanieldeR,

Welkom op de Community. Ik ga je meteen helpen met jouw simkaart.

We zetten iedereen over naar ons nieuwe netwerk. Het nieuwe netwerk heeft allerlei voordelen zoals 4G roaming in de EU en je maakt gebruik van het best geteste netwerk van Nederland. We hebben er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat het overzetten soepel verloopt. Ik kan er in ieder geval voor zorgen dat jouw simkaart zo snel mogelijk wordt geactiveerd.

Is het inmiddels gelukt met activeren van jouw simkaart? Zo niet, stuur dan jouw gegevens en het simkaartnummer door in een privébericht  en dan zorg ik ervoor dat jouw simkaart meteen geactiveerd wordt! 

Ik sta voor je klaar! 

Tele2 heeft geen mail mogelijkheden, maar bij de chat kan je intikken:  medewerker spreken.