beantwoord

volgens mijn account geen abbonement meer

  • 21 January 2021
  • 2 reacties
  • 130 x bekeken

In september nieuwe telefoon besteld, al jaren klant bij tele2. 

Schijnbaar had ik iets verkeerd geklikt waardoor ik een nieuw nummer kreeg, dat was niet de bedoeling. Toen mijn nieuwe abbonement in ging hebben ze mijn nummer overgezet op de nieuwe simkaart. 

 

Alles leek goed tot ik ineens rekeningen krijg met bedragen die ik niet helemaal begrijp. Dus wou ik eventjes kijken op mijn account. 

Helaas staat er dat er geen actief abbonement is, ik kan geen nieuw account aanmaken omdat mijn telefoonnummer al geregistreerd is. Ik kan niks veranderen omdat er continu staat geen abbo meer. Heel frustrerend want ik heb gewoon een abbonement op het telefoonnummer wat ik al had... 

 

Als ik via de app inlog geeft die aan nog geen actief telefoonnummer... 

Hoe kan ik dit oplossen??

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 22 January 2021, 11:31

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Bel gewoon even de klantenservice. Die kunnen direct in de systemen kijken.

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @SharonaV,

Welkom op de Community. Ik ga er alles aan doen om ervoor te zorgen dat je weer inzicht hebt in jouw MijnTele2! 

Je moet je MijnTele2-account natuurlijk wel op een manier binnen kunnen komen. Voor nu heb ik wat stappen voor je die je kan nemen om het probleem op te lossen. Het allereerste wat ik je aanraad te doen is jouw 06-nummer opnieuw te regisreren via deze link: https://www.tele2.nl/my/registreren. Vul daar jouw 06-nummer in en volg de eenvoudige stappen. Dit helpt heel vaak! Mocht het niet werken heb je dan al geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw te installeren? En heb je ook gecheckt of je de laatste updates geïnstalleerd hebt? Dat is wel belangrijk voor een perfect werkende app. 

Voor de browser heb ik ook wat tips. Je kan proberen via een andere browser in te loggen. Ook kan je alle cookies verwijderen, uitloggen en weer opnieuw inloggen. Als dat ook niet werkt, kan je proberen om een wachtwoord-reset te doen, door op de knop ‘Wachtwoord vergeten’ te drukken. Dit zijn een heleboel tips, hopelijk werkt het nu!

Als je bent ingelogd en je hebt meer inzicht gekregen in de facturen dan hoor ik graag van je wat er speelt. Dan kan ik hier natuurlijk naar kijken voor jou. De Community staat voor je klaar!